Skarta Group Oyj
YHTIÖTIEDOTE
28.07.2021 kello 10.00

Skarta Group Oyj: Kaupankäynti uusilla osakkeilla alkoi First North -markkinapaikalla

Kaupankäynti Skarta Group Oyj:n 15.7.2021 tekemien osakeantipäätösten mukaisesti annetuilla uusilla osakkeilla on tänään alkanut Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla. Yhtiön osakkeiden kokonaismäärä on 278 285 034 osaketta.

Samalla yhtiön nimi ja kaupankäyntitunnus ovat päivittyneet Nasdaqin kaupankäyntijärjestelmässä. Yhtiön osakkeilla käydään jatkossa kauppaa tunnuksella SKARTA.

Yhteyshenkilöt

• Tuomas Hirvonen, toimitusjohtaja, Skarta Group Oyj, +358 (0)50 368 6866, [email protected]

Tietoja julkaisijasta Skarta Group Oyj

Skarta on puhtaan tulevaisuuden rakentaja, jolla on vuosikymmenien kokemus vaativista rakennushankkeista. Rakennamme puhtaampaa tulevaisuutta – elinympäristöä, johon kuuluvat puhdas vesi ja energia sekä kestävä infrastruktuuri. Keskitymme liiketoiminnassamme erikoisrakentamisen lisäksi muun muassa hiilineutraaleihin teollisuus- ja tuulivoimahankkeisiin. Tavoittelemme kannattavaa kasvua ja näemme erinomaisia kasvumahdollisuuksia kaikilla liiketoiminta-alueillamme. Skartan pääkonttori sijaitsee Oulussa ja sillä on tällä hetkellä yli 150 työntekijää eri toimipisteissä Suomessa ja Ruotsissa.

Skarta Group Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Augment Partners AB, [email protected], puh. +46 8 604 22 55

Liitteet