Skarta Group Oyj
YHTIÖTIEDOTE
21.07.2021 kello 16.35

Skarta Group Oyj:n 13.7.2021 pidetyssä ylimääräisessä yhtiökokouksessa tehdyt yhtiöjärjestyksen muutokset, mukaan lukien yhtiön nimenmuutos Skarta Group Oyj:ksi, sekä yhtiön 15.7.2021 tekemien osakeantipäätösten mukaisesti annetut uudet osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin. Yhtiön osakkeiden kokonaismäärä on uusien osakkeiden rekisteröimisen jälkeen 278 285 034 osaketta.

Nasdaq Helsinki Oy:n kanssa sovitun aikataulun mukaisesti uudet osakkeet otetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla alustavasti 28.7.2021. Samalla yhtiön kaupankäyntitunnus muuttuu ja on jatkossa SKARTA.

Yhteyshenkilöt

• Tuomas Hirvonen, toimitusjohtaja, Skarta Group Oyj, +358 (0)50 368 6866, [email protected]

Tietoja julkaisijasta Skarta Group Oyj

Skarta on puhtaan tulevaisuuden rakentaja, jolla on vuosikymmenien kokemus vaativista rakennushankkeista. Rakennamme puhtaampaa tulevaisuutta – elinympäristöä, johon kuuluvat puhdas vesi ja energia sekä kestävä infrastruktuuri. Keskitymme liiketoiminnassamme erikoisrakentamisen lisäksi muun muassa hiilineutraaleihin teollisuus- ja tuulivoimahankkeisiin. Tavoittelemme kannattavaa kasvua ja näemme erinomaisia kasvumahdollisuuksia kaikilla liiketoiminta-alueillamme. Skartan pääkonttori sijaitsee Oulussa ja sillä on tällä hetkellä yli 150 työntekijää eri toimipisteissä Suomessa ja Ruotsissa.

Skarta Group Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Augment Partners AB, [email protected], puh. +46 8 604 22 55

Liitteet

SkartaNYAB on puhtaan tulevaisuuden rakentaja, jolla on vuosikymmenien kokemus vaativista rakennushankkeista. Strategiamme pohjautuu vahvaan erikoisrakentamisosaamiseen ja tavoitteenamme on laajentaa toimintaamme tuulivoiman, aurinkoenergian ja vetyratkaisujen arvoketjussa kohti puhtaan energian kokonaishankkeita, joissa näemme erinomaisia kasvumahdollisuuksia. SkartaNYABin pääkonttori sijaitsee Oulussa ja sillä on yli 300 työntekijää eri toimipisteissä Suomessa ja Ruotsissa.