Pörssitiedote 12.5.2021, kello 16.15
Solteq Oyj on vastaanottanut 12.5.2021 arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen ilmoituksen Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmariselta.

Ilmoituksen mukaan Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarisen osuus Solteq Oyj:n osakkeista ja äänistä on ylittänyt viiden (5) prosentin rajan 12.5.2021.

Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarisen osuus Solteq Oyj:n osakkeista ja äänistä ilmoituksen mukaan:

% osakke % osakkeista ja Yhteenlaskettu Kohdeyhtiön
äänistä %-osuus osakkeiden
i rahoitusvälineiden ja äänten
s kautta kokonaismäärä
t
ja
äänistä
Osuus liputusrajan 7,2245 0,00 7,2245 % 19 396 501
saavuttamisen %
tai rikkoutumisen
jälkeen
Edellisessä 0,00
liputusilmoituksessa
ilmoitettu osuus
(jos liputettu)

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:
A: Osakkeet ja äänet

Osakesarja / Osakkeiden ja Osakkeiden ja äänten %-osuus
osakelaji ISIN äänten
-koodi lukumäärä
 Suora(AML 9:5) Välillinen(AML Suora(AML 9:5) Välillinen(AML 9:6 ja 9:7)
9:6 ja 9:7)
FI0009007991 1 401 293 7,2245 %
A YHTEENSÄ 1 401 293 7,2245 %

Jakelu:

www.solteq.com

Lisätiedot:
Toimitusjohtaja Olli Väätäinen
Puhelinnumero: +358 50 5578 111
Sähköposti: [email protected]

Solteq lyhyesti

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Solteq toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa. Yhtiön palveluksessa työskentelee 600 IT-alan ammattilaista.

Solteq on vuonna 1982 perustettu pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Solteq toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa. Solteqin palvelut kattavat pilvestä tarjottavien IT-ratkaisujen koko elinkaareen, sähköisen liiketoiminnan kehityksen konsultoinnista ja palvelumuotoilusta toteutuksiin ja ylläpitoon.