Solteq Oyj, pörssitiedote, 14.5.2021 kello 12.30
Solteq Oyj on vastaanottanut 12.5.2021 arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen ilmoituksen Sentica Buyout III GP Oy:ltä.

Ilmoituksen mukaan Sentica Buyout III Ky:n ja Sentica Buyout III Co-Investment Ky:n omistusosuus Solteq Oyj:n osakkeista ja äänistä on alittanut viiden (5) prosentin rajan 12.5.2021.  Sentica Buyout III Ky:n ja Sentica Buyout III Co-Investment Ky:n vastuunalaisena yhtiömiehenä toimii Sentica Buyout III GP Oy, joka käyttää yhtiöissä päätösvaltaa.
Sentica Buyout III Ky:n ja Sentica Buyout III Co-Investment Ky:n osuus Solteq Oyj:n osakkeista ja äänistä ilmoituksen mukaan:

% osakke % osakkeista ja Yhteenlaskettu Kohdeyhtiön
äänistä %-osuus osakkeiden
i rahoitusvälineiden ja äänten
s kautta kokonaismäärä
t
ja
äänistä
Osuus liputusrajan 0 0 0 19 396 501
saavuttamisen
tai rikkoutumisen
jälkeen
Edellisessä 24,87 24,87
liputusilmoituksessa
ilmoitettu osuus
(jos liputettu)

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänet

Osakesarja / Osakkeiden ja Osakkeiden ja äänten %-osuus
osakelaji ISIN äänten
-koodi lukumäärä
 Suora(AML 9:5) Välillinen(AML Suora(AML Välillinen(AML 9:6 ja 9:7)
9:6 ja 9:7) 9:5)
FI0009007991  0 0 0 0
A YHTEENSÄ 0 0

Muut liputusilmoituksessa annetut tiedot:

8. Tietoja

Puhelinnumero: +358 50 5578 111
Sähköposti: [email protected]

Solteq lyhyesti
Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liike-toiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Solteq toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa. Yhtiön palveluksessa työskentelee 600 IT-alan ammattilaista.

Solteq on vuonna 1982 perustettu pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Solteq toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa. Solteqin palvelut kattavat pilvestä tarjottavien IT-ratkaisujen koko elinkaareen, sähköisen liiketoiminnan kehityksen konsultoinnista ja palvelumuotoilusta toteutuksiin ja ylläpitoon.