Pörssitiedote 1.6.2021 kello 13.45
Tällä ilmoituksella korjataan 14.5.2021 tiedotettu johdon liiketoimi-ilmoitus, joka oli tehty johtohenkilön nimissä (Mika Uotila), eikä tämän lähipiiriin kuuluvan ilmoitusvelvollisen nimissä (Sentica Buyout III GP Oy). Samasta transaktiosta on julkistettu samassa yhteydessä 14.5.2021 arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukainen Sentica Buyout III GP Oy:n liputusilmoitus.

Korjatut tiedot ovat alla:

Ilmoitusvelvollinen
Nimi: Sentica Buyout III GP Oy
Asema: Lähipiiriin kuuluva henkilö
(X) Oikeushenkilö

(1):Liikkeeseenlaskijassa johtotehtävissä toimiva henkilö
Nimi: Uotila, Mika
Asema: Hallituksen jäsen/varajäsen

Liikkeeseenlaskija: Solteq
LEI: 743700HXWTM31ZHBXW13

Ilmoituksen luonne: MUUTOS
Viitenumero: 743700HXWTM31ZHBXW13_20210512225748_3

Liiketoimen päivämäärä: 2021-05-12
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI4000490875
Liiketoimen luonne: LUOVUTUS

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 4 801 293 Yksikköhinta: 4,7 EUR
Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(1): Volyymi: 4 801 293 Keskihinta: 4,7 EUR

Jakelu:

NASDAQ Helsinki
www.solteq.com

Solteq lyhyesti

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Solteq toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa. Yhtiön palveluksessa työskentelee 600 IT-alan ammattilaista.

Solteq on vuonna 1982 perustettu pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Solteq toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa. Solteqin palvelut kattavat pilvestä tarjottavien IT-ratkaisujen koko elinkaareen, sähköisen liiketoiminnan kehityksen konsultoinnista ja palvelumuotoilusta toteutuksiin ja ylläpitoon.