Solteq Oyj: Muutos hallituksessa

Tiedotteet 17.05.2021 11:50 Solteq

Solteq Oyj, pörssitiedote, 17.5.2021 klo 11.50
Solteq Oyj:n hallituksen jäsen Mika Uotila on tänään ilmoittanut eroavansa Solteqin hallituksesta. Ero astuu voimaan välittömästi. Vuodesta 2015 Solteqin hallituksen jäsenenä toiminut Mika Uotila on Sentica Partners Oy:n toimitusjohtaja. Sentica myi omistuksensa Solteq Oyj:stä 12.5.2021.
Yhtiö kiittää Uotilaa merkittävästä panostuksesta yhtiön kehittämiseen.
Solteq Oyj:n hallitus koostuu tämän jälkeen viidestä jäsenestä.
Vantaalla 17. toukokuuta 2021
SOLTEQ OYJ
HALLITUS
Lisätiedot:
Olli Väätäinen, Toimitusjohtaja
Puhelinnumero: +358 50 5578 111
Sähköposti: [email protected]
Markku Pietilä, hallituksen puheenjohtaja
Puhelinnumero: +358 500 4551 56
Sähköposti: [email protected]

Jakelu:

NASDAQ Helsinki
www.solteq.com

Solteq lyhyesti

Solteq on pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Solteq toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa. Yhtiön palveluksessa työskentelee 600 IT-alan ammattilaista.

Solteq on vuonna 1982 perustettu pohjoismainen IT-palveluiden ja ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, joka on erikoistunut liiketoiminnan digitalisaatioon sekä toimialakohtaisiin ohjelmistoihin. Keskeisiä toimialoja, joista yhtiöllä on pitkäaikainen kokemus, ovat kauppa, teollisuus, energia ja palvelut. Solteq toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Puolassa sekä Iso-Britanniassa. Solteqin palvelut kattavat pilvestä tarjottavien IT-ratkaisujen koko elinkaareen, sähköisen liiketoiminnan kehityksen konsultoinnista ja palvelumuotoilusta toteutuksiin ja ylläpitoon.