Soprano Oyj pörssitiedote 27.1.2021 klo 09.00

Soprano Oyj:n uudet osakkeet on merkitty kaupparekisteriin

Soprano Oyj:n 7.12.2020 päivätyn hallituksen päätöksen mukaisessa osakeannissa merkityt yhteensä 172 411 uutta osaketta on tänään rekisteröity kaupparekisteriin.

Osakeanti liittyy hallituksen vuosipalkkioiden maksuun Soprano Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen 17.9.2020 päätöksen mukaisesti 1.6 - 30.9.2020 välisen ajan Soprano Oyj:n osakkeen päätöskurssien keskikurssin mukaan, joka oli 0,348 euroa.

Yhtiön osakepääoma ei muutu osakeannin johdosta. Rekisteröity osakepääoma on 96.000,00 euroa. Rekisteröimisen jälkeen yhtiöllä on yhteensä 18 742 458 kappaletta osakkeita ja ääniä. Uudet osakkeet tulevat julkisen kaupankäynnin kohteeksi yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla arviolta 28.1.2021 alkaen.

Soprano Oyj

Talousjohtaja Panu Kauppinen, 044 236 3740, [email protected]

Soprano Group – Lifelong Learning for Working Professionals

Soprano Group on kasvuhakuinen koulutusyhtiö. Tarjoamme koulutukset, diplomit, sertifikaatit, ammattitutkinnot ja pätevyydet itseopiskeltuna verkossa ja etä- tai läsnäkoulutuksena. Yhtiön digitaalisten ratkaisuiden avulla opinnot, käytännön projektit, testit sekä kommunikointi opiskelijoiden ja kouluttajien välillä voidaan tehdä itsenäisesti verkossa tai etänä.

Palvelemme seitsemässä kaupungissa Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä, verkoston kautta kymmenissä maissa sekä virtuaalisesti ympäri maailman. Vuonna 2019 koulutuksiimme osallistui 29 111 henkilöä 2 457 organisaatiosta 27 maasta. Soprano Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle.

Soprano Group | MIF | Infor | Johtamistaidon Opisto | Fintra | Informator | Tieturi | www.soprano.fi

Lisätietoja yrityksestämme ja palveluistamme:

Soprano Oyj
www.soprano.fi
www.mifacademy.com

Informator Tieturi Group
www.informator.se
www.tieturi.fi

Management Institute of Finland MIF
www.mif.fi
www.infor.fi
www.jto.fi
www.fintra.fi

Soprano on vuonna 1984 perustettu Pohjoismaiden johtavia koulutusorganisaatioita. Yhtiö on kahdesta itsenäisestä, työelämän koulutus- ja valmennuspalveluihin keskittyneestä operatiivisesta yhtiöstä ja kahdesta IT-palveluita tarjoavasta osakkuusyhtiöstä koostuva koulutusliiketoiminnan kehitysyhtiö. Kehitysyhtiön tavoin Soprano sijoittaa toiminnassaan yhtiöihin, jotka tarjoavat koulutuspalveluita etenkin verkon yli tai verkossa. Koulutusvienti tasaamaan paikallisia suhdanteita Yhtiön päämarkkina-alueet ovat Suomi ja Ruotsi.