Soprano Oyj pörssitiedote 16.4.2021 klo 9.00

Sopranon tilinpäätös 2020 ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2020 on julkaistu

Soprano Oyj on tänään julkaissut tilinpäätöksen vuodelta 2020. Tilinpäätös sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernitilinpäätöksen sekä emoyhtiön tilinpäätöksen. Lisäksi on julkaistu selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys vuodelta 2020.

Tilinpäätös, toimintakertomus ja selvitykset ovat tämän tiedotteen liitteinä PDF-muodossa. Ne julkaistaan myös yhtiön verkkosivuilla www.soprano.fi.

Soprano Oyj

Toimitusjohtaja Pauliina-Lautanen-Nissi, 050 3516 277, [email protected]
Talousjohtaja Panu Kauppinen, 044 236 3740, [email protected]

Soprano Group – Elinikäistä oppimista ammattilaisille

Soprano Group on kasvuhakuinen koulutusyhtiö, joka keskittyy ammattilaisten elinikäisen oppimiseen. Oppiminen tapahtuu yhä monipuolisemmin, digitaaliset etäkurssit ja itseopiskeltavat verkkokurssit ovat vakiinnuttaneet paikkaansa perinteisen läsnäkoulutuksen rinnalle. Soprano Group tarjoaa asiakkaiden hyödyksi parhaat koulutussisällöt, menetelmät ja teknologiat.

Parhaan asiakaskokemuksen takaavat kokeneet tekijät Informator Tieturi Groupissa, Management Institute of Finland MIFissä ja MIF Academyssä. Palvelemme seitsemässä kaupungissa Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä, verkoston kautta kymmenissä maissa sekä virtuaalisesti ympäri mailman. Konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 11,8 miljoonaa euroa, ja se työllistää noin 90 henkeä. Sopranon osake on listattu Nasdaq Helsingissä.

Lisätietoja::
 www.soprano.fi, www.mif.fi , www.tieturi.fi, www.informator.se

Liitteet

Soprano on vuonna 1984 perustettu Pohjoismaiden johtavia koulutusorganisaatioita. Yhtiö on kahdesta itsenäisestä, työelämän koulutus- ja valmennuspalveluihin keskittyneestä operatiivisesta yhtiöstä ja kahdesta IT-palveluita tarjoavasta osakkuusyhtiöstä koostuva koulutusliiketoiminnan kehitysyhtiö. Kehitysyhtiön tavoin Soprano sijoittaa toiminnassaan yhtiöihin, jotka tarjoavat koulutuspalveluita etenkin verkon yli tai verkossa. Koulutusvienti tasaamaan paikallisia suhdanteita Yhtiön päämarkkina-alueet ovat Suomi ja Ruotsi.