SSH Communications Security Oyj

Pörssitiedote                                         25.11.2021

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ OPTIO-OIKEUKSILLA

SSH Communications Security Oyj:n vuoden 2018 optio-ohjelman optio-oikeuksilla on merkitty yhteensä 72.000 yhtiön uutta osaketta merkintähintaan 2,09 euroa osakkeelta, merkintähinta yhteensä 150.480,00 euroa. Osakkeiden merkintähinnasta kirjataan nimellisarvoa vastaava osa osakepääomaan ja nimellisarvon ylittävä osa sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Osakemerkinnöistä johtuva osakepääoman korotus, yhteensä 2.160,00 euroa on merkitty kaupparekisteriin tänään. SSH Communications Security Oyj:n osakepääoma on korotuksen jälkeen 1.178.366,97 euroa ja osakkeiden kokonaismäärä on 39.278.899 kappaletta.

Uudet osakkeet on tänään merkitty kaupparekisteriin. Merkityt osakkeet listataan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa ja ne ovat kaupankäynnin kohteena 26.11.2021 alkaen.

SSH Communications Security Oyj

Niklas Nordström
Talousjohtaja

Niklas Nordström, talousjohtaja, puh. +358 50 541 0543

Jakelu:
www.ssh.com

SSH.COM auttaa yrityksiä hallitsemaan ja turvaamaan digitaalista ydintään – kriittistä dataa, sovelluksia ja pal­veluita. Yli 3000 asiakkaamme joukossa on 40% Fortune 500 -yrityksistä, monet maailman johtavista rahoitusalojen yrityksistä ja johtavia yrityksiä monilta muilta toimi­aloilta. Autamme asiakkaitamme menes­ty­mään pilviaikakaudella tarjoamalla kitkattomia pääsynhallintaratkaisuja, jotka minimoivat pääsyoikeuksiin liittyvät riskit. SSH.COM myy sovelluksiaan maailmanlaajuisesti verkossa, toimipisteiden kautta sekä kat­tavan myynti­partneri­verkoston avulla.