SSH tarjoaa mahdollisuuden tutustua yhtiön tuotteisiin ja markkinoihin yhtiökokouksen yhteydessä

SSH tarjoaa 26. maaliskuuta 2019 klo 10.00 järjestettävän yhtiökokouksen yhteydessä mahdollisuuden tutustua yhtiön tuotteisiin ja markkinoihin. Tuote- ja markkinaesittely pidetään ennen varsinaisen yhtiökokouksen alkamista klo 09.00-10.00.
Tilaisuudessa esitellään yhtiön päätuotteet sekä kerrotaan tietoturvamarkkinoiden kehittymisestä. Sijoittajat voivat tässä yhteydessä tutustua myös yhtiön tuotehallinnan, myynnin ja liiketoiminnan kehittämisen avainhenkilöihin.

Tilaisuus pidetään samassa osoitteessa kuin yhtiökokous: Taitotalon Kongressikeskus, Valimotie 8, 00380 Helsinki. Tilaisuus on avoin kaikille SSH:n osakkeenomistajille.

Osakkeenomistajan, joka haluaa osallistua yhtiökokoukseen, on ilmoittauduttava yhtiölle viimeistään torstaina 21.3.2019 klo 16.00, yhtiön julkaiseman kokouskutsun mukaisesti.

SSH Communications Security Oyj

Markku Karppi, lakiasiainjohtaja, puh. +358 50 586 0552

SSH Communications Security Oyj tarjoaa tietoturvaratkaisuja yrityksille. Yhtiön perustaja ja toimitusjohtaja Tatu Ylönen on laajalti käytössä olevan SSH-protokollan keksijä. SSH Communications Security Oyj on julkinen pörssiyhtiö, joka on listattu Helsingin pörssissä tunnuksella SSH1V. Yhtiön teknologiaa käytetään tietojenkäsittelyinfrastruktuurin turvaamiseen yli 90 %:ssa kaikista maailman datakeskuksista, sekä paikan päällä että pilvipalveluissa. Yhtiöllä on yli 20 vuoden kokemus tietoturvaliiketoiminnasta ja poikkeuksellisen vahva patenttisalkku, jota lisensoidaan mm.