Etsi

STORA ENSO OYJ PÖRSSITIEDOTE 14.2.2020 klo 9.00

Stora Enson A-osakkeita on muunnettu R-osakkeiksi 1.1.2020-31.1.2020 kahden muuntovaatimuksen perusteella yhteensä 850 kappaletta. Nämä osakkeet on merkitty kaupparekisteriin tänään 14.2.2020 ja kaupankäynti osakkeilla alkaa 17.2.2020.
Osakkeet jakautuvat muunnon jälkeen seuraavasti:

A-osakkeet 176 255 984
R-osakkeet 612 364 003
Yhteensä 788 619 987

Jokainen A-osake ja kymmenen R-osaketta tuottavat yhden äänen. Osakkeiden tuottama kokonaisäänimäärä muunnon jälkeen on vähintään 237 492 384.
Hanne Karrinaho
talousviestintäjohtaja
Sijoittajatiedustelut:
Ulla Paajanen
sijoittajasuhdejohtaja
puh. 040 763 8767

Stora Enso on pakkaus-, biomateriaali-, puutuote- ja paperiteollisuuden uusiutuvien tuotteiden maailmanlaajuinen toimittaja osana biotaloutta. Uskomme, että kaikki, mikä tänään valmistetaan uusiutumattomista materiaaleista, voidaan huomenna valmistaa puusta. Konsernin palveluksessa on noin 26 000 henkilöä yli 30 maassa. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 10,1 miljardia euroa. Stora Enson osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä (STEAV, STERV) ja Nasdaq Stockholm AB:ssa (STE A, STE R). Lisäksi Stora Enson ADR-todistuksilla (SEOAY) käydään kauppaa Yhdysvalloissa. storaenso.com (https://www.storaenso.com/fi-fi)

STORA ENSO OYJ

Stora Enso on pakkaus-, biomateriaali-, puutuote- ja paperiteollisuuden uusiutuvien tuotteiden maailmanlaajuinen toimittaja osana biotaloutta. Uskomme, että kaikki, mikä tänään valmistetaan uusiutumattomista materiaaleista, voidaan huomenna valmistaa puusta. Konsernin palveluksessa on noin 26 000 henkilöä yli 30 maassa. Vuonna 2017 liikevaihtomme oli 10 miljardia euroa. Stora Enson osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä (STEAV, STERV) ja Nasdaq Stockholm AB:ssa (STE A, STE R). Lisäksi Stora Enson ADR-todistuksilla (SEOAY) käydään kauppaa Yhdysvalloissa.