Etsi

Talenom Oyj, pörssitiedote 13.8.2019 kello 15:00

Talenom Oyj:n osakkeelle LP-markkinatakaus Lago Kapital Oy:ltä

Talenom Oyj ja Lago Kapital Oy ovat tehneet Nasdaq Helsingin Liquidity Providing (LP) -toiminnan edellytykset täyttävän markkinatakaussopimuksen.

Sopimuksen mukaan Lago Kapital Oy antaa Talenom Oyj:n osakkeelle osto- ja myyntitarjouksen siten, että suurin sallittu osto- ja myyntitarjouksen välinen erotus on 4 % laskettuna ostotarjouksesta. Tarjoukset sisältävät vähintään 4000 euroa vastaavan osakemäärän.

Lago Kapital Oy sitoutuu antamaan Talenom Oyj:n osakkeelle osto- ja myyntitarjouksen Pörssin kaupankäyntijärjestelmässä jokaisena pörssipäivänä vähintään kahdeksankymmentäviisi (85) prosenttia jatkuvan kaupankäynnin ajasta.

Sopimuksen mukainen markkinatakaus alkaa 15.8.2019. Sopimus on voimassa kolmen kuukauden määräajan ja jatkuu sen jälkeen yhden kuukauden irtisanomisajalla.

Talenom Oyj:n osakkeella on jo entuudestaan ollut voimassa Lago Kapital Oy:n kanssa solmittu markkinatakaussopimus, joka on nyt päivitetty vastaamaan Nasdaq Helsingin Liquidity Providing (LP) -toiminnan vaatimuksia.

TALENOM OYJ
HALLITUS

Otto-Pekka Huhtala
toimitusjohtaja, Talenom Oyj
[email protected]

Talenom on vuonna 1972 perustettu tilitoimisto, joka tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman tilitoimistopalveluja sekä muita sen asiakkaiden liiketoimintaa tukevia asiantuntijapalveluja. Yhtiöllä on omaa ohjelmistokehitystä ja se tarjoaa tilitoimistoasiakkailleen sähköisen taloushallinnon työkaluja.

Talenom-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 48,9 miljoonaa euroa, ja liikevaihto kasvoi vuoteen 2017 verrattuna 18,0 %. Talenomin kasvuhistoria on ollut vahva - liikevaihdon keskimääräinen vuosikasvu oli noin 15,5 % vuosina 2005 - 2018.

JAKELU:
www.talenom.fi

Talenom on vuonna 1972 perustettu tilitoimisto, joka tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman tilitoimistopalveluja sekä muita sen asiakkaiden liiketoimintaa tukevia asiantuntijapalveluita. Yhtiöllä on omaa ohjelmistokehitystä ja se tarjoaa tilitoimistoasiakkailleen sähköisen taloushallinnon työkaluja. Yhtiön visiona on tulla Suomen arvostetuimmaksi tilitoimistoksi.