Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

On 28 July 2022 AS Tallink Grupp held an investor webinar where the Chairman of the Management Board Paavo Nõgene, Member of the Management Board Margus Schults and Financial Director Joonas Joost introduced the results of the second quarter of 2022. AS Tallink Grupp would like to thank all the participants.

The webinar presentation is enclosed and the webinar recording is available at www.tallink.com/investors/webinars.

Joonas Joost
Financial Director

AS Tallink Grupp
Sadama 5
10111 Tallinn, Estonia
E-mail [email protected]

Attachment

Tallink-konserni on vuonna 1989 perustettu yksi pohjoisen Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön liiketoiminta keskittyy 14 laivan ympärille, joiden avulla yhtiö kuljettaa ihmisiä sekä tavaroita meriteitse sekä järjestää huviristeilyjä neljällä eri reitillä pohjoisella Itämerellä eli Baltian maiden ja Pohjoismaiden alueilla. Tallink on siis etenkin kuluttajapalveluihin ja vähittäismyyntiin keskittynyt yhtiö.