F-Secure Oyj, Pörssitiedote, 1.7.2021 klo 10:00

Talousjohtaja Eriikka Söderström jättää F-Securen

Eriikka Söderström, F-Securen talousjohtaja ja johtoryhmän jäsen on päättänyt jättää tehtävänsä yhtiössä 30.9.2021. F-Secure on käynnistänyt uuden talousjohtajan haun.

“Eriikka on ollut F-Securella vuodesta 2017 lähtien ja on tänä aikana transformoinut F-Securen taloushallinnon täysin, mukaan lukien organisaation ja järjestelmät, sekä tuonut vahvan panoksensa yhtiön strategiaan ja liiketoiminnan kehittämiseen. Haluan kiittää Eriikkaa hänen arvokkaasta työstään F-Securen hyväksi, asiantuntemuksestaan ja omistautumisestaan toimintamme vahvistamiseksi” sanoo F-Securen toimitusjohtaja Juhani Hintikka.

Henri Kiili, Sijoittajasuhde- ja rahoitusjohtaja, F-Secure Oyj
[email protected]

F-Secure on vuonna 1988 perustettu kyberturvallisuustuotteita ja -palveluita tarjoava yhtiö, jonka ratkaisut auttavat tuhansia yrityksiä ja miljoonia kuluttajia suojautumaan tietoturvauhkilta. Maantieteellisesti F-Securen painopiste on Euroopassa ja yhtiön tuotteita myyvät maailmanlaajuisesti yli 200 operaattoria ja tuhannet jälleenmyyjät.