Valoe Oyj                Pörssitiedote                 7.6.2021 klo 16.00

TÄYDENNYS VALOE OYJ:N 22.4.2021 JULKISTETTUUN PÖRSSITIEDOTTEESEEN: VALOEN VUOSIKATSAUS JA SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ ON JULKAISTU

Valoe Oyj täydentää 22.4.2021 julkaisemaansa tiedotetta pdf-liitteellä: Palkka- ja palkkioselvitys 2020.pdf.
Palkka- ja palkkioselvitys on tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä saatavilla yhtiön verkkosivuilta https://valoe.fi/.

Valoe Oyj:n vuosikatsaus 2020 on julkaistu. Vuosikatsaus on saatavilla suomeksi ja englanniksi yhtiön verkkosivuilla https://valoe.fi/ .

Vuosikatsaus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

Selvitys Valoen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä löytyy myös yhtiön verkkosivuilta https://valoe.fi/ .

Mikkelissä 7. päivänä kesäkuuta 2021

Valoe Oyj

HALLITUS

Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj
p. 0405216082
email: [email protected]

Jakelu:
www.valoe.com

Valoen toimiala muodostuu uusiutuvaan energiaan, erityisesti aurinkosähköön, liittyvistä sovellutuksista. Valoe myy sen omaan teknologiaan pohjautuvaa automaattista aurinkosähkömodulien valmistustekniikkaa, modulien valmistuslinjoja, moduleita sekä modulien avainkomponentteja. Valoen pääkonttori on Mikkelissä.

Valoe Oyj
Insinöörinkatu 5, FI-50150 Mikkeli
+358 20 7747 788        www.valoe.com

Liitteet

Valoe Oyj on vuonna 1948 perustettu suomalainen teknologiayritys, joka on erikoistunut aurinkosähköteknologiaan. Yhtiö liiketoiminnan tärkein oivallus on keskittyminen aurinkopaneelin taustajohdinteknologiaan ja sen kehittämiseen. Yhtiön pääkonttori on Mikkelissä, jossa Valoella on myös tehdas ja aurinkovoimalaitos.