Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Tecnotree Oyj Pörssitiedote 3.11.2022 klo 14.00

Tecnotree on tänään luovuttanut 19.4.2022 pidetyn yhtiökokouksen tekemän päätöksen mukaisesti yhteensä 472 301 yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta Tecnotree Oyj:n hallituksen jäsenille osana hallituksen vuosipalkkiota. Osakemäärä perustuu yhtiökokouksen päättämiin hallituksen vuosipalkkioihin sekä Tecnotreen osakkeen keskikurssiin 17.10.-21.10.2022.

Osakkeiden luovutuksen jälkeen Tecnotree Oyj:llä on hallussaan 7 975 260 omaa osaketta.

Tecnotree on vuonna 1978 perustettu kansainvälisesti operoiva ja teleoperaattoreiden palvelemiseen keskittynyt IT-ratkaisutoimittaja. Asiakkailleen Tecnotree tarjoaa pilvipohjaisia järjestelmiä nykyisten tuotteiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan, näiden taustalla olevien prosessien digitalisoimisiin sekä asiakkaan kokeman arvon kasvattamiseen. Yhtiön tuoteportfolio kattaa kaikki teleoperaattoreiden keskeiset liiketoiminnan hallintajärjestelmät ja niiden elinkaarten vaiheet.