TECNOTREE OYJ PÖRSSITIEDOTE 8.4.2021 klo 09.00

Yhteensä 8.000.000 uutta osaketta ("Uudet osakkeet"), jotka Tecnotree Oyj ("Yhtiö") antoi Yhtiölle itselleen vastikkeetta, on merkitty kaupparekisteriin 8.4.2021. Yhtiön osakkeiden kokonaislukumäärä on Uusien osakkeiden kaupparekisteriin merkitsemisen jälkeen 282 628 428 osaketta, joista 14 894 316 osaketta on Yhtiön hallussa.

Uudet osakkeet tullaan hyväksymään otettavaksi kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalle yhdessä Yhtiön olemassa olevien osakkeiden kanssa 9.4.2021.

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden it-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa tuotteita, palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, asiakaspalveluun ja asiakkuuden hallintaan sekä viestintäpalveluihin ja sisältöliiketoimintaan. Yhtiön tuoteportfolio kattaa teleoperaattoreiden liiketoimintatukijärjestelmien lähes koko kentän (order-to-cash). Siihen kuuluvat yhtenäiset ratkaisut kiinteän verkon, mobiilipalveluiden ja laajakaistan tarpeisiin sekä ennakkomaksu- että kuukausilaskuasiakkaiden liittymien, palveluiden ja rahavirtojen hallinnointiin.