Tecnotree Oyj Pörssitiedote 18.10.2021 klo 9.45

Yksi suurimmista teleoperaattoriryhmittymistä Lähi-itä ja Afrikan alueella on valinnut Tecnotreen Digital BSS tuoteperheen tuotteet sen digitaaliseen muutosmatkaan kahdessa valitussa maassa. Tämä ryhmittymä on Tecnotreen uusi asiakas.

Näissä hankkeissa Tecnotree tarjoaa valikoiman BSS tuoteperheen tuotteita ja tukipalveluja, joiden kokonaisarvo on noin 10,6 miljoonaa dollaria. Tecnotree arvio toimittavansa lisenssin yhdessä toteutuspalveluiden kanssa vuoden sisällä ja antaa tukipalveluja viiden vuoden ajan.

Tecnotree uskoo, että tämän asiakkaan saamisella on strategisia etuja. Se vahvistaa entisestään Tecnotreen asemaa Lähi-idän ja Afrikan alueella sekä vahvistaa sen tuotteiden uskottavuutta. Lisäksi Tecnotree voisi tulevaisuudessa saada lisää tilauksia tältä ryhmittymältä muihin maihin tai tuotteisiin.

Tecnotree on vuonna 1978 perustettu kansainvälisesti operoiva ja teleoperaattoreiden palvelemiseen keskittynyt IT-ratkaisutoimittaja. Asiakkailleen Tecnotree tarjoaa pilvipohjaisia järjestelmiä nykyisten tuotteiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan, näiden taustalla olevien prosessien digitalisoimisiin sekä asiakkaan kokeman arvon kasvattamiseen. Yhtiön tuoteportfolio kattaa teleoperaattoreiden liiketoimintatukijärjestelmien lähes koko kentän (order-to-cash).