Tulosjulkistukset vuonna 2021

Tecnotree julkaisee vuoden 2021 taloudelliset katsaukset seuraavasti:
  • Tilinpäätöstiedote 2020 (tilintarkastamaton): perjantai 26.2.2021
  • Osavuosikatsaus 1-3/2021: torstai 29.4.2021
  • Puolivuosikatsaus 1-6/2021: torstai 12.8.2021
  • Osavuosikatsaus 1-9/2021: perjantai 29.10.2021

Tecnotree julkaisee 1-3/2021 ja 1-9/2021 taloudelliset katsaukset suppeassa muodossa, ja ne sisältävät välitilinpäätöksen luvut lyhyesti kommentoituina sekä yhteenvedon kauden tapahtumista.

Yhtiö noudattaa taloudellisessa tiedottamisessaan 30 päivän pituista hiljaista jaksoa ennen tulosjulkistamista. Kyseisenä aikana yhtiö ei keskustele pääomamarkkinoiden tai tiedotusvälineiden edustajien kanssa taloudellisesta asemastaan eikä liiketoimintansa kehityksestä.

Konsernin tulostiedotteet julkaistaan suomeksi ja englanniksi. Tiedotteet ovat saatavilla osoitteesta www.tecnotree.com/investors_fin

Tecnotree julkaisee vuosikertomuksen vuodelta 2020 viikolla 12/2021.

Yhtiökokous

Vuoden 2021 varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 15.4.2021 Espoossa.

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden it-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa tuotteita, palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, asiakaspalveluun ja asiakkuuden hallintaan sekä viestintäpalveluihin ja sisältöliiketoimintaan. Yhtiön tuoteportfolio kattaa teleoperaattoreiden liiketoimintatukijärjestelmien lähes koko kentän (order-to-cash). Siihen kuuluvat yhtenäiset ratkaisut kiinteän verkon, mobiilipalveluiden ja laajakaistan tarpeisiin sekä ennakkomaksu- että kuukausilaskuasiakkaiden liittymien, palveluiden ja rahavirtojen hallinnointiin.