Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Teleste Oyj
24.8.2022 klo 17.50

TELESTE ON ALLEKIRJOITTANUT RAAMISOPIMUKSEN MERKITTÄVÄN YHDYSVALTALAISEN KAAPELIOPERAATTORIN KANSSA JA SAANUT ENSIMMÄISET TILAUKSET SEURAAVAN SUKUPOLVEN KAAPELIVERKKOTUOTTEISTA
Teleste on allekirjoittanut raamisopimuksen merkittävän yhdysvaltalaisen laajakaistaoperaattorin kanssa. Sopimuksen puitteissa tullaan toimittamaan 1.8 GHz vahvistimia ja hajautetun verkkoarkkitehtuurin teknologiaa.
Ensimmäiset tilaukset on vastaanotettu ja toimitusten arvioidaan alkavan vuoden 2023 puolivälissä.
1.8 GHz teknologia mahdollistaa jopa 10 Gbps nopeudet kotitalouksille nykyistä kaapeliverkkoinfrastruktuuria hyödyntäen, minkä johdosta verkkopäivitykset voidaan toteuttaa kustannustehokkaasti. Teleste on tehnyt merkittävää tutkimus- ja kehitystyötä minkä tuloksena CableLabs© DOCSIS 4.0 standardin mukaiset päivitykset voivat alkaa ensi vuonna.

TELESTE OYJ
Esa Harju

LISÄTIETOJA:  Esa Harju, puh. 02 2605 611

JAKELU:
Nasdaq OMX
www.teleste.com
Tietoja Telestestä
Telesten integroitu tuote- ja palvelutarjonta auttaa rakentamaan ja ylläpitämään verkottuneempaa yhteiskuntaa. Ratkaisumme tuovat televisio- ja laajakaistapalvelut sinulle, takaavat turvallisuutesi julkisilla paikoilla ja opastavat sinua joukkoliikenteen käytössä. Innovatiivisuutemme ja vankka kokemuksemme on tehnyt meistä johtavan kansainvälisen laajakaista-, turvallisuus- ja informaatioteknologioita sekä niihin liittyviä palveluja tarjoavan yrityksen. Olemme yhteydessä asiakkaisiimme maailmanlaajuisen toimipiste- ja kumppaniverkostomme avulla. Vuonna 2021 Telesten liikevaihto oli 144 miljoonaa euroa, ja yhtiön palveluksessa oli noin 860 henkilöä. Telesten osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.

Teleste Oyj on vuonna 1954 perustettu suomalainen teknologiakonserni, joka kehittää ja tarjoaa videoja laajakaistateknologioita sekä niihin liittyviä palveluita. Teleste toimii tietoliikenneoperaattorien kaapeliverkkojen verkkolaitteiden kehittäjänä, tuottajana ja myyjänä sekä palvelutoimittajana.