TELESTE OYJ    PÖRSSITIEDOTE    18.10.2021 klo 14:00

TELESTEN TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN JA YHTIÖKOKOUS VUONNA 2022

Teleste Oyj julkaisee vuonna 2022 taloudelliset tiedotteet seuraavasti:

10.2.2022 Tilinpäätöstiedote 2021
 5.5.2022 Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2022
 11.8.2022 Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu 2022
 3.11.2022 Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2022

Vuoden 2021 vuosikertomus julkaistaan viikon 11/2022 aikana osoitteessa www.teleste.com.

Teleste Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 6.4.2022 Helsingissä. Telesten hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin.

TELESTE OYJ

Jukka Rinnevaara

JAKELU:
www.teleste.com

Tietoja Telestestä
Telesten integroitu tuote- ja palvelutarjonta auttaa rakentamaan ja ylläpitämään verkottuneempaa yhteiskuntaa. Ratkaisumme tuovat televisio- ja laajakaistapalvelut sinulle, takaavat turvallisuutesi julkisilla paikoilla ja opastavat sinua joukkoliikenteen käytössä. Innovatiivisuutemme ja vankka kokemuksemme on tehnyt meistä johtavan kansainvälisen laajakaista-, turvallisuus- ja informaatioteknologioita sekä niihin liittyviä palveluja tarjoavan yrityksen. Olemme yhteydessä asiakkaisiimme maailmanlaajuisen toimipiste- ja kumppaniverkostomme avulla. Vuonna 2020 Telesten liikevaihto oli 145 miljoonaa euroa, ja yhtiön palveluksessa oli 858 henkilöä. Telesten osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä.

Teleste Oyj on vuonna 1954 perustettu kansainvälinen teknologiakonserni, joka toimii tilaajaverkkolaitteiden kehittäjänä, tuottajana ja myyjänä sekä kaapeli- ja teleoperaattoreiden verkkojen palvelutoimittajana. Yhtiö tarjoaa tämän lisäksi videovalvontaan ja matkustajainformaatioon tarvittavia sovelluksia sekä ratkaisuja lähinnä julkisen sektorin asiakkaille ja raideliikenteeseen. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Turussa ja kaikkiaan yhtiöllä on toimipisteitä 20 maassa.