Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Terveystalo Oyj Pörssitiedote 13.6.2022 klo 12.00

Juha Juosila jättää Terveystalon, Kati Sulin digitaalisen liiketoiminnan johtajaksi
Terveystalon digitalisaatiosta vastaava johtaja ja johtoryhmän jäsen Juha Juosila on ilmoittanut jättävänsä tehtävänsä 23.6.2022.
Kati Sulin, FM, s. 1974, on nimitetty Terveystalon digitaalisen liiketoiminnan johtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi 1.9.2022 alkaen. Sulin siirtyy tehtävään Ifolorin toimitusjohtajan paikalta. Ennen Ifoloria Sulin toimi muun muassa tietoliikennekonserni DNA:n digitalisaatiosta vastaavana johtajana sekä brändin, markkinoinnin ja digitaalisten palveluiden johtajana.

"Tuntuu uskomattomalta ajatella mitä kaikkea on tapahtunut sen jälkeen, kun aloitin alkuvuodesta 2016. Terveystalo on vähintään kolminkertaistunut kaikilla mittareilla ja vielä merkittävämmin se on muuttunut yrityksenä kypsyysmielessä. Meidän tiimimme, eli Digitalisaatio ja IT, on kasvanut jo lähes 120 huippuosaajan ohjelmistotaloksi, joka tuottaa palkittuja digikokemuksia yli miljoonalle säännölliselle käyttäjälle. Olen äärimmäisen myötäylpeä siitä mitä tiimimme on saanut aikaan ja vielä enemmän kiitollinen siitä, että olen saanut kulkea mukana ja antaa oman pienen panokseni siihen", Juha Juosila sanoo.

"Digitaaliset terveyspalvelut ovat kasvava osa toimintaamme. Olemme moninkertaistaneet digitaalisten vastaanottojen määrän ja parantaneet sekä hoidon saatavuutta että tuottavuutta viimeisten kolmen vuoden aikana. Samalla olemme kehittäneet digitaalisen alustan, jolle on kysyntää myös ohjelmistopalveluna. Juha Juosila on kuuden Terveystalo-vuotensa aikana johtanut digitaaliset palvelumme Euroopan huipulle ja haluan kiittää Juhaa lämpimästi hänen panoksestaan Terveystalon matkassa maakuntien työterveysyhtiöstä Pohjoismaiden johtavaksi yksityiseksi terveyspalveluyritykseksi. Toivotan Juhalle mitä parhainta menestystä hänen tulevissa tehtävissään", sanoo Terveystalon toimitusjohtaja Ville Iho.

"Toivotan Kati Sulinin lämpimästi tervetulleeksi Terveystaloon. Hänellä on monipuolinen johtamiskokemus ja erinomaiset näytöt digitaalisen liiketoiminnan johtotehtävistä. Katin johdolla tulemme entisestään vahvistamaan ydinliiketoimintamme palveluja ja parantamaan ratkaisujemme skaalautuvuutta myös kansainvälisesti. Terveystiedon tehokkaammalla käytöllä, paremmalla hoidonohjauksella ja etävastaanotoilla on mahdollista parantaa sekä terveydenhuollon tuottavuutta, hoidon saatavuutta, että työtyytyväisyyttä. Tavoitteenamme on löytää uusia tapoja skaalata lääketieteellistä asiantuntemusta terveydenhuollon kroonisen ammattilaispulan ratkaisemiseksi, sekä kaupallistaa näitä ratkaisuja", Ville Iho jatkaa.

"Olen erittäin otettu valinnastani digitaalisen liiketoiminnan vetäjän vaativaan tehtävään sekä todella iloinen päästessäni työskentelemään osana Terveystalon johtoryhmää. Terveystoimialan kehittäminen digitaalisten palveluiden avulla on yhteiskunnallisesti merkittävää ja yhtiössä on tehty todella hyvää työtä, tätä on kunnia päästä jatkamaan ammattitaitoisen ja osaavan tiimin kanssa", Kati Sulin kommentoi.

Liite: CV Kati Sulin

Terveystalo Oyj

Kati Kaksonen
Johtaja, viestintä, sijoittajasuhteet & yritysvastuu
Puh. 010 345 2034

Jakelu:

www.terveystalo.com

Terveystalo on vuonna 2001 perustettu suomalainen terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon sekä hyvinvoinnin palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Yhtiön terveyspalveluiden palveluvalikoimaan kuuluvat yleislääketieteen ja erikoissairaanhoidon palvelut, diagnostiikkapalvelut, päiväkirurgia, suunterveyden palvelut ja muut liitännäispalvelut.