Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Rapala VMC Oyj
Johdon liiketoimet
4.5.2022 klo 18.30

TIEDOTE JOHTOHENKILÖIDEN JA HEIDÄN LÄHIPIIRINSÄ LIIKETOIMISTA

Rapala VMC Oyj on 4. toukokuuta 2022 saanut EU:n markkinoiden väärinkäyttöasetuksen 19 artiklan mukaisen ilmoituksen Rapala VMC Oyj:n johdon lähipiiriin kuuluvalta henkilöltä.

Ilmoitusvelvollinen
Nimi: Viellard Migeon Et Compagnie SA
Asema: Lähipiiriin kuuluva henkilö

Liikkeeseenlaskijassa johtotehtävissä toimiva henkilö
Nimi: Emmanuel Viellard
Asema: Hallituksen jäsen/varajäsen
Nimi: Louis Audemard d’Alançon
Asema: Hallituksen jäsen/varajäsen
Nimi: Cyrille Viellard
Asema: Muu ylin johto

Liikkeeseenlaskija
Nimi: Rapala VMC Oyj
LEI: 7437009TB42O2AB3JW91

Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero: 14262/4/4

Liiketoimen yksityiskohdat
Liiketoimen päivämäärä: 2022-05-03
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Instrumentti: Osake
ISIN: FI0009007355
Liiketoimen luonne: Hankinta
Volyymi: 84 701
Yksikköhinta: 5,87000

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
Volyymi: 84 701
Keskihinta: 5,87000

Lisätietoja antaa: Lakiasiainjohtaja Olli Aho, puh. +358 9 7562 540

Jakelu: NASDAQ Helsinki ja keskeiset tiedotusvälineet

Rapala VMC Oyj:stä

Rapala VMC-konserni on maailman johtava kalastusvälineyritys ja globaali markkinajohtaja uistimissa, kolmihaarakoukuissa ja kalastukseen liittyvissä veitsissä ja työkaluissa. Konsernilla on myös vahva maailmanlaajuinen markkina-asema muissa urheilukalastuksen tuotekategorioissa ja Rapala VMC:n jakeluverkosto on alan kattavin. Päätuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa, Ranskassa, Virossa ja Isossa-Britanniassa. Rapala VMC-konsernin brändiportfolioon kuuluu alan johtava brändi, Rapala, ja muita maailmanlaajuisesti tunnettuja brändejä kuten VMC, Sufix, Storm, Blue Fox, Luhr Jensen, Williamson, Dynamite Baits, Mora Ice, StrikeMaster, Marttiini, Peltonen ja 13 Fishing Yhdysvaltain ulkopuolella sekä Okuma Euroopassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 294 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 1 800 henkilöä noin 40 maassa. Rapala VMC Oyj:n osakkeella on käyty kauppaa Nasdaq Helsingissä vuodesta 1998.

Liite

Rapala on vuonna 1936 perustettu maailman johtava uistimien, kolmihaarakoukkujen, kalastajan tarvikkeiden ja fileointiveitsien valmistaja sekä myyjä. Yhtiön myynti muodostuu konsernin omista tuotteista ja kolmansien osapuolten tuotteiden jakelusta yhtiön globaalin jakeluverkoston läpi. Rapala toimii lähes 40 maassa.