TietoEVRY Oyj                  JOHTOHENKILÖIDEN LIIKETOIMET                16.3.2020 klo 16.00

Ilmoitusvelvollinen

Liiketoimien yhdistetyt tiedot

Volyymi: 94

Keskihinta: 21,36 euroa

Tanja Lounevirta, johtaja, talousviestintä, puh. 050 321 7510, tanja.lounevirta (at) tietoevry.com

TietoEVRY Oyj

NASDAQ Helsinki

Oslo Børs

Media

TietoEVRY luo digitaalista etumatkaa yrityksille ja yhteiskunnalle. Olemme digitaalisiin palveluihin ja ohjelmistoihin keskittynyt yhtiö, joka yhdistää paikallisen osaamisen sekä globaalit kyvykkyydet asiakkaidemme eduksi. Pohjoismaiset arvot luovat perustan onnistumisellemme.
Noin 24 000 asiantuntijaamme ympäri maailmaa palvelevat tuhansia yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaita yli 90:ssä maassa. TietoEVRY:n liikevaihto on noin 3 miljardia euroa ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Suomessa. Yhtiö on listattu NASDAQissa Helsingissä ja Tukholmassa sekä Oslo Børsissä. www.tietoevry.com (https://www.tietoevry.com/fi/)