Etsi

20.12.2019

Liiketoimien luonne
Hankinta
Hankinta liittyy ehdolliseen osakkeiden myynti- ja ostosopimukseen 20.6. julkistetun ilmoituksen mukaisesti

Instrumentti
Tyyppi: Osake
ISIN: FI0009000277

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
Volyymi: 4 392 500
Yksikköhinta: 27,60 euroa
Volyymi: 50 000
Yksikköhinta: 27,60 euroa

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
Volyymi: 4 442 500
Volyymipainotettu keskihinta: 27,60 euroa
Liiketoimien lukumäärä: 2

Tanja Lounevirta, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 050 321 7510, tanja.lounevirta (at) tieto.com
TietoEVRY Oyj
NASDAQ Helsinki
Oslo Børs
Media

TietoEVRY luo digitaalista etumatkaa yrityksille ja yhteiskunnalle. Olemme digitaalisiin palveluihin ja ohjelmistoihin keskittynyt yhtiö, joka yhdistää paikallisen osaamisen sekä globaalit kyvykkyydet asiakkaidemme eduksi. Pohjoismaiset arvot luovat perustan onnistumisellemme.
Noin 24 000 asiantuntijaamme ympäri maailmaa palvelevat tuhansia yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaita yli 90:ssä maassa. TietoEVRY:n liikevaihto on noin 3 miljardia euroa ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Suomessa. Yhtiö on listattu NASDAQissa Helsingissä ja Tukholmassa sekä Oslo Børsissä. www.tietoevry.com

Tieto on Pohjoismaiden suurin tietotekniikkapalveluyritys, joka tarjoaa täyden elinkaaren IT-palveluita sekä yksityiselle että julkiselle sektorille. Yhtiön tuotekehitysliiketoiminta ja toimituskeskukset toimivat maailmanlaajuisesti.

Tieto keskittyy strategiassaan toimialaosaamisen vahvistamiseen ja tarjooman laajentamiseen koko elinkaaren kattaviin IT-palveluihin. Painopiste on markkinoilla, joilla voimme olla kolmen johtavan IT-palvelutuottajan joukossa.