Etsi

TietoEVRY Oyj           PÖRSSITIEDOTE           13.12.2019 klo 11.00

14.2.2020 Osavuosikatsaus 4/2019 ja tilinpäätöstiedote 2019 (klo 8.00)
4.3.2020 Vuosikertomus 2019 julkaistaan yhtiön verkkosivuilla
mennessä

26.3.2020 Varsinainen yhtiökokous

TietoEVRY julkaisee kolme osavuosikatsausta:

28.4.2020 Osavuosikatsaus 1/2020 (klo 8.00)
24.7.2020 Osavuosikatsaus 2/2020 (klo 8.00)
27.10.2020   Osavuosikatsaus 3/2020 (klo 8.00)

Tanja Lounevirta, sijoittajasuhteet, puh. 050 321 7510, tanja.lounevirta (at) tieto.com
Kjell Arne Hansen, sijoittajasuhteet, puh. +47 95040372, kjell.hansen (at) evry.com

TIETOVEVRY OYJ

Jakelu

NASDAQ Helsinki

Oslo Børs

Media

TietoEVRY luo digitaalista etumatkaa yrityksille ja yhteiskunnalle. Olemme digitaalisiin palveluihin ja ohjelmistoihin keskittynyt yhtiö, joka yhdistää paikallisen osaamisen sekä globaalit kyvykkyydet asiakkaidemme eduksi. Pohjoismaiset arvot luovat perustan onnistumisellemme.
Noin 24 000 asiantuntijaamme ympäri maailmaa palvelevat tuhansia yksityisen ja julkisen sektorin asiakkaita yli 90:ssä maassa. TietoEVRY:n liikevaihto on noin 3 miljardia euroa ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Suomessa. Yhtiö on listattu NASDAQissa Helsingissä ja Tukholmassa sekä Oslo Børsissä. www.tietoevry.com

Tieto on Pohjoismaiden suurin tietotekniikkapalveluyritys, joka tarjoaa täyden elinkaaren IT-palveluita sekä yksityiselle että julkiselle sektorille. Yhtiön tuotekehitysliiketoiminta ja toimituskeskukset toimivat maailmanlaajuisesti.

Tieto keskittyy strategiassaan toimialaosaamisen vahvistamiseen ja tarjooman laajentamiseen koko elinkaaren kattaviin IT-palveluihin. Painopiste on markkinoilla, joilla voimme olla kolmen johtavan IT-palvelutuottajan joukossa.