Etsi

Tikkurila Oyj
29.10.2019 klo 9.05 (CET+1)

Tikkurilan hallitus päätti osingon toisen erän maksamisesta

Tikkurila Oyj:n hallitus on päättänyt osingon toisen erän, 0,165 euroa osakkeelta, maksamisesta 11.4.2019 järjestetyn varsinaisen yhtiökokouksen tekemän päätöksen perusteella. Osinko maksetaan osakkeenomistajalle, joka on osingonmaksun täsmäytyspäivänä 30.10.2019 merkittynä Euroclear Finland Oy:n pitämään osakasluetteloon. Osingon maksupäivä on 6.11.2019.

Tämän osingonmaksun jälkeen Tikkurila on jakanut yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti osinkoa yhteensä 0,33 osakkeelta vuonna 2019.

Tikkurila Oyj

Tapio Pesola
Director, Communications & IR
Puh. +358 44 373 4693, [email protected]

JAKELU:
Tiedotusvälineet
tikkurilagroup.com/fi

Tikkurila on vahva alueellinen toimija, joka keskittyy Pohjoismaihin ja itäiseen Eurooppaan. Tärkeimmät markkinat ovat Venäjä, Ruotsi, Suomi ja Puola, jotka muodostavat noin 80 prosenttia konsernin liikevaihdosta. Tikkurila on markkinajohtaja kauppa- ja rakennusmaaleissa Venäjällä, Ruotsissa, Suomessa ja Baltian maissa. Tikkurila luottaa toiminnassaan vahvoihin brändeihin ja elinkaariajattelua tukeviin kestäviin tuotteisiin. Vahva laatumielikuva ja markkinajohtajuus ovat yhtiön tärkeimpiä kilpailuetuja.