Etsi

Tikkurila Oyj
23.8.2019 klo 10.00 (CET+1)

Tikkurilan taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous vuonna 2020

Tikkurila Oyj julkaisee vuoden 2020 aikana tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja kaksi liiketoimintakatsausta seuraavan aikataulun mukaisesti:

- 12.2.2020: Tilinpäätöstiedote 2019
- 29.4.2020: Liiketoimintakatsaus tammi-maaliskuulta 2020
- 24.7.2020: Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2020
- 29.10.2020: Liiketoimintakatsaus tammi-syyskuulta 2020

Tikkurila noudattaa 30 päivän pituista hiljaista jaksoa (silent period) ennen tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja liiketoimintakatsauksien julkaisua.

Vuoden 2019 vuosikatsauksen sähköinen versio julkaistaan viimeistään tiistaina 3.3.2020.

Tikkurila Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettävän tiistaina 24.3.2020. Tikkurilan hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle.

Tapio Pesola, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 044 373 4693, [email protected]

Tikkurila on vahva alueellinen toimija, joka keskittyy Pohjoismaihin ja itäiseen Eurooppaan. Tärkeimmät markkinat ovat Venäjä, Ruotsi, Suomi ja Puola, jotka muodostavat noin 80 prosenttia konsernin liikevaihdosta. Tikkurila on markkinajohtaja kauppa- ja rakennusmaaleissa Venäjällä, Ruotsissa, Suomessa ja Baltian maissa. Tikkurila luottaa toiminnassaan vahvoihin brändeihin ja elinkaariajattelua tukeviin kestäviin tuotteisiin. Vahva laatumielikuva ja markkinajohtajuus ovat yhtiön tärkeimpiä kilpailuetuja.