Uponor Oyj     Pörssitiedote     14.9.2021     14.00

Tilikauden 2020 osingon toisen erän maksupäivä

Uponor Oyj:n yhtiökokouksessa 18.3.2021 päätettiin, että tilikaudesta 2020 maksetaan osinkoa 0,57 euroa osakkeelta kahdessa erässä. Ensimmäinen erä 0,28 euroa osakkeelta maksettiin maaliskuussa. Yhtiökokouksessa päätettiin, että toinen erä maksetaan syyskuussa, ja Uponor Oyj:n hallitus päättää osingonmaksupäivän kokouksessaan syyskuussa.

Hallitus on tänään päättänyt, että toinen erä 0,29 euroa osakkeelta maksetaan 23.9.2021. Osingonmaksun täsmäytyspäivä on 16.9.2021.

Uponor Oyj

Susanna Inkinen
Viestintä- ja yritysvastuujohtaja
Puh. 020 129 2081

JAKELU:
Tiedotusvälineet
www.uponorgroup.com

Uponor lyhyesti
Uponor kehittää veteen liittyviä ratkaisuja tulevien sukupolvien parhaaksi. Tuotteemme ja palvelumme turvalliseen vedenjakeluun, energiatehokkaaseen lämmitykseen ja viilennykseen sekä luotettavaan yhdyskuntatekniikkaan mahdollistavat kestävämmän elinympäristön. Autamme asiakkaitamme asunto-, liike- ja julkisessa rakentamisessa, teollisuudessa, kunnissa sekä vesi- ja voimalaitoksissa työskentelemään nopeammin ja tehokkaammin. Uponorin palveluksessa on noin 3 700 ammattilaista 26 maassa Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa. Vuonna 2020 Uponorin liikevaihto oli noin 1,1 miljardia euroa. Uponor Oyj on listattu Nasdaq Helsingissä. www.uponorgroup.com

Uponor on vuonna 1918 perustettu yritys, joka kehittää veteen liittyviä ratkaisuja. Yhtiön tuotteet ja palvelut liittyvät turvalliseen veden jakeluun, energiatehokkaaseen lämmitykseen ja viilennyksee. Uponorin asiakkaat ovat asunto-, liike- ja julkisessa rakentamisessa, teollisuudessa, kunnissa sekä vesi- ja voimalaitoksissa työskenteleviä toimijoita. Uponorin palveluksessa on lähes 4000 ammattilaista 26 maassa Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa.