TAALERI OYJ                                 LEHDISTÖTIEDOTE                     20.6.2019          KLO 8:30

Titta Elomaa on nimitetty Vakuutusosakeyhtiö Garantian uudeksi toimitusjohtajaksi

Vakuutusosakeyhtiö Garantian hallitus on nimittänyt toimitusjohtajan sijaisen Titta Elomaan Vakuutusosakeyhtiö Garantian uudeksi toimitusjohtajaksi 1.7.2019 alkaen. Hän on hoitanut toimitusjohtajan tehtäviä syyskuusta 2018 lähtien.

Garantia on Taaleri Oyj:n 100 %:sti omistama tytäryhtiö ja kuuluu Taaleri-konserniin.

Taaleri Oyj

Hallituksen puheenjohtaja, Hannu Tonteri, Vakuutusosakeyhtiö Garantia, puh. 050 075 4201, [email protected]
Toimitusjohtajan sijainen, Karri Haaparinne, Taaleri Oyj, puh. 040 519 0441, [email protected]

Taaleri lyhyesti

Taaleri on finanssiryhmä, jonka emoyhtiö Taaleri Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämälle pörssilistalle. Taaleri-konserni koostuu kolmesta liiketoiminta-alueesta: Varainhoito, Rahoitus ja Energia. Lisäksi konserni tekee sijoituksia omasta taseestaan.

Taalerilla oli 2018 lopussa hallinnoitavia varoja 5,7 miljardia euroa ja varainhoidon asiakkaita 5 400. Taaleri Oyj:llä on noin 4 100 osakkeenomistajaa. Taalerin toiminta on Finanssivalvonnan valvomaa.

Lisää tietoa yrityksestämme ja palveluistamme:

www.taaleri.com
www.fellowfinance.fi
www.garantia.fi

Taaleri Twitterissä

Sophie Jolly, viestintäjohtaja, [email protected], puh. 040 828 7317

Taaleri on finanssitalo, jonka emoyhtiö Taaleri Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämälle pörssilistalle. Taaleri tarjoaa varainhoito- ja rahoituspalveluita institutionaalisille sijoittajille, yrityksille sekä yksityishenkilöille. Taaleri-konserni koostuu nykyisellään emoyhtiö Taaleri Oyj:stä sekä neljästä liiketoiminnallisesta tytäryhtiöstä: Taaleri Varainhoito Oy ja sen tytäryhtiöt, Taaleri Pääomarahastot Oy ja sen tytäryhtiöt, Taaleri Sijoitus Oy sekä Vakuutusosakeyhtiö Garantia. Lisäksi Taalerilla on osakkuusyhtiö Fellow Finance Oyj, joka tarjoaa vertaislainapalveluja.