Etsi

[Suomen Punainen Risti]

Suomen Punaisen Ristin (https://www.punainenristi.fi) ja Tokmannin yhteistyö käynnistyy syyskuussa järjestettävästä Nälkäpäivä-keräyksestä (https://www.nalkapaiva.fi) ja jatkuu vähintään kaksi vuotta.

Yhteistyön tavoitteena on edistää ihmisten ja yhteisöjen hyvinvointia sekä vähentää yksinäisyyttä ja syrjäytymistä. Tokmanni tukee Suomen Punaisen Ristin ystävätoimintaa ja osallistuu yksinäisyyden vastaiseen työhön koko sopimuskauden ajan. Tokmanni on Punaisen Ristin kumppani myös Nälkäpäivä-keräyksessä.

Tänä vuonna Nälkäpäivä-keräys järjestään 26.-28.9. Nälkäpäivänä kerätään varoja Suomen Punaisen Ristin katastrofirahastoon, josta apua voidaan nopeasti lähettää sinne missä hätä on kaikkein suurin, niin kotimaassa kuin ulkomailla.

Sekä Punainen Risti että Tokmanni vaikuttavat yli sadalla paikkakunnalla ympäri Suomen.

- Tokmanni on vahvasti mukana suomalaisten ihmisten arjessa. Yhteistyö Tokmannin kanssa mahdollistaa meille aivan uudenlaisia kohtaamisia ja pääsemme tekemään asioita hieman eri tavalla kuin olemme aiemmin tehneet. Olemme siitä todella iloisia, kertoo varainhankinnan päällikkö Anna Laurinsilta Suomen Punaisesta Rististä.

- Olen erittäin innostunut yhteistyöstä Suomen Punaisen Ristin kanssa. Suomen Punainen Risti oli luonteva valinta yhteistyökumppaniksemme järjestön luotettavuuden ja laajan toimikentän vuoksi. SPR:llä on osastoja lähes kaikilla Tokmannin myymäläpaikkakunnilla, ja on hienoa, että monet tokmannilaiset pääsevät näin mukaan tärkeään vastuullisuustyöhön yksinäisyyttä ja syrjäytymistä vastaan, toteaa Tokmannin toimitusjohtaja Mika Rautiainen.
TOKMANNI JA SUOMEN PUNAINEN RISTI
Anna Laurinsilta
varainhankintapäällikkö
Suomen Punainen Risti

anna.laurinsilta(at)punainenristi.fi
Maarit Mikkonen
sijoittajasuhde- ja viestintäpäällikkö
Tokmanni

maarit.mikkonen(at)tokmanni.fi
Tokmanni on Suomen suurin halpakauppaketju. Noin 3 600 tokmannilaista helpottaa ihmisten arkea ja juhlaa tarjoamalla monipuolisen ja ajankohtaisen valikoiman kotimaisia ja kansainvälisiä merkkituotteita sekä muita laadukkaita tuotteita aina edulliseen hintaan. Lähes 200:n eri puolilla Suomea sijaitsevan myymälänsä ja verkkokauppansa ansiosta Tokmanni on aina lähellä palvelemassa ihmisiä. Vuonna 2018 Tokmannin liikevaihto oli 870,4 miljoonaa euroa. Tokmannin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalle.

Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa myymälöiden määrällä ja liikevaihdolla mitattuna. Vuonna 2018 Tokmannin liikevaihto oli 870,4 miljoonaa euroa ja sillä oli noin 3 600 työntekijää. Tokmanni on Suomen ainoa valtakunnallinen halpakauppa, ja sillä on lähes 200 myymälää eri puolilla Suomea.