Etsi

TRAINERS' HOUSE OYJ, PÖRSSITIEDOTE, 2.7.2019 KLO 8:30

Trainers’ House Oyj:n osakkeiden lukumäärä on muuttunut osakkeiden yhdistämisen eli niin sanotun käänteisen splitin seurauksena. Osakkeiden yhdistämisen jälkeen Trainers’ House Oyj:n osakkeiden lukumäärä on 21 471 412 kpl. Uusi osakkeiden lukumäärä on tänään merkitty kaupparekisteriin ja kaupankäynti yhdistetyillä osakkeilla alkaa tänään 2.7.2019 uudella ISIN-tunnuksella FI4000390885.

Trainers’ House Oyj:n 27.6.2019 pidetty ylimääräinen yhtiökokous päätti, että yhtiön osakkeiden lukumäärää vähennetään osakepääomaa alentamatta osakeyhtiölain 15 luvun 9 §:n mukaisessa menettelyssä siten, että jokaiset viisi (5) yhtiön osaketta yhdistetään yhdeksi (1) osakkeeksi. Osakkeiden yhdistäminen ei vaikuta yhtiön omaan pääomaan.

Osakkeiden yhdistämisen tarkoituksena on yhtiön osakkeiden kaupankäynnin edellytysten parantaminen sekä joustavuuden lisääminen mahdollisen osingonjaon yhteydessä.

TRAINERS' HOUSE OYJ

Saku Keskitalo, talousjohtaja, puh. 0404 111 111

NASDAQ Helsinki
www.trainershouse.fi - Sijoittajille

Trainers´ House Oyj on yritysvalmennus- ja markkinointiyritys. Yhtiön liiketoiminta-alueet ovat: Valmennus, Markkinointi ja viestintä sekä Johtamisjärjestelmät.