Etsi

NEO INDUSTRIAL OYJ                         PÖRSSITIEDOTE                         16.10.2019 klo 14.00

Tulosvaroitus: Neo Industrial Oyj alentaa arviotaan vuoden 2019 liiketuloksesta

Neo Industrial Oyj muuttaa ohjeistustaan vuodelle 2019. Yhtiö alentaa arviotaan vuoden 2019 liiketuloksen näkymistä johtuen liikevaihdon kehittymisestä. Toimitusjohtaja Jukka Poutanen: "Emme saa kiinni alkuvuoden jättämää".

Uusi ohjeistus on: "Vuonna 2019 Neo Industrialin liiketuloksen ilman vertailukelpoisuuteen vaikuttavia eriä odotetaan alenevan vuodesta 2018."

Aiempi ohjeistus oli: "Vuonna 2019 Neo Industrialin liiketuloksen ilman vertailukelpoisuuteen vaikuttavia eriä odotetaan kasvavan vuodesta 2018."

Neo Industrial Oyj julkistaa tammi-syyskuun liiketoimintakatsauksen tiistaina 22.10.2019.

Hyvinkäällä 16.10.2019

Neo Industrial Oyj

Jukka Poutanen

Jukka Poutanen, toimitusjohtaja, puh. 040 833 9007
Markku E. Rentto, hallituksen puheenjohtaja, puh. 040 500 1858
www.neoindustrial.fi

Neo Industrial Oyj:n strategiana on investoida pääasiassa teollista liiketoimintaa harjoittaviin ja keskenään synergiaetuja tarjoaviin yrityksiin. Yhtiön tavoitteena on kehittää ostettuja yrityksiä aktiivisella omistajuudella ja luoda niihin lisää arvoa. Tuottoa sijoitukselle syntyy osinkona ja arvonnousuna. Neo Industrialin B-osake noteerataan NASDAQ Helsingin päämarkkinalla. Neo Industrialin teollisena toimialana on kaapeliteollisuus.

Neo Industrial on sijoitusyhtiö, joka sijoittaa suomalaisiin teollisuusyrityksiin ja pyrkii luomaan arvoa näiden yritysten keskinäisistä synergioista. Se osallistuu yhtiöiden operatiiviseen liiketoimintaan aktiivisen omistajuuden kautta ja on siten osallinen omistamiensa yhtiöiden kehittämisessä. Teollisuussijoitukset ovat pitkäaikaisia sijoituksia ja Neo Industrialin tarkoitus on kehittää kohteita niin kauan kuin se pystyy kasvattamaan niiden arvoa.