UPM-Kymmene Oyj                         Pörssitiedote (Johtohenkilöiden liiketoimet)        28.4.2021 klo 18.00 EEST

UPM-Kymmene Oyj: Johtohenkilöiden liiketoimet (à Porta)

UPM-Kymmene Oyj:n varsinainen yhtiökokous 30.3.2021 päätti, että yhtiön hallituksen jäsenten perusvuosipalkkiot maksetaan yhtiön osakkeina ja rahana siten, että noin 40 %:lla palkkion määrästä hankitaan hallituksen jäsenten nimiin ja lukuun yhtiön osakkeita ja loput maksetaan rahana. Tämän päätöksen mukaisesti Martin à Portalle on hankittu yhteensä 1 405 osaketta seuraavasti:

Ilmoitusvelvollinen
Nimi: à Porta, Martin
Asema: Hallituksen jäsen
Liikkeeseenlaskija: UPM-Kymmene Oyj
LEI: 213800EC6PW5VU4J9U64

Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS
____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2021-04-28
Kauppapaikka: NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI0009005987
Liiketoimen luonne: OSAKEPALKKION VASTAANOTTAMINEN

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 1 405 Yksikköhinta: 0 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(1): Volyymi: 1 405 Keskihinta: 0 EUR

UPM-Kymmene Oyj
Pirkko Harrela
Johtaja, Sidosryhmäsuhteet

UPM, Mediasuhteet
ma-pe klo 9-16

UPM
Tarjoamme uusiutuvia ja vastuullisia ratkaisuja ja innovoimme tulevaisuuden vaihtoehtoja fossiilisen talouden ratkaisuihin kuudella liiketoiminta-alueella: UPM Biorefining, UPM Energy, UPM Raflatac, UPM Specialty Papers, UPM Communication Papers ja UPM Plywood. Alamme johtavana toimijana ja vastuullisuuden edelläkävijänä olemme allekirjoittaneet YK:n 1,5 asteen ilmastositoumuksen. Ilmastonmuutosta hillitsevät tavoitteemme ja toimenpiteemme perustuvat tieteelliseen tutkimukseen. Yhtiössämme työskentelee noin 18 000 henkilöä ja vuosittainen liikevaihtomme on noin 8,6 miljardia euroa. UPM:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. UPM Biofore – Beyond fossils. www.upm.fi

Seuraa UPM:ää Twitter | LinkedIn | Facebook | YouTube | Instagram | #UPM #biofore #beyondfossils

UPM on vuonna 1996 perustettu suomalainen bio- ja metsäteollisusyhtiö. UPM:n koostuu seuraavista liiketoiminta-alueista: UPM Biorefining, UPM Energy, UPM Raflatac, UPM Paper Asia, UPM Paper ENA) ja UPM Plywood. Yhtiöllä on toimintaa 45 maassa ja tuotantolaitoksia 13 maassa. Yhtiö on allekirjoittanut YK:n 1,5 asteen ilmastositoumuksen