Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Uponor Oyj, Johdon liiketoimet, 1.8.2022 klo 12.30

JAKELU:
Tiedotusvälineet

Uponor lyhyesti
Uponor kehittää veteen liittyviä ratkaisuja tulevien sukupolvien parhaaksi. Tuotteemme ja palvelumme turvalliseen vedenjakeluun, energiatehokkaaseen lämmitykseen ja viilennykseen sekä luotettavaan yhdyskuntatekniikkaan mahdollistavat kestävämmän elinympäristön. Autamme asiakkaitamme asunto-, liike- ja julkisessa rakentamisessa, teollisuudessa, kunnissa sekä vesi- ja voimalaitoksissa työskentelemään nopeammin ja tehokkaammin. Uponorin palveluksessa on noin 3 900 ammattilaista 26 maassa Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa ja Uponorin tuotteita myydään noin 80 maassa. Vuonna 2021 Uponorin liikevaihto oli noin 1,3 miljardia euroa. Uponor Oyj on listattu Nasdaq Helsingissä. www.uponorgroup.com

Uponor on vuonna 1918 perustettu yritys, joka kehittää veteen liittyviä ratkaisuja. Yhtiön tuotteet ja palvelut liittyvät turvalliseen veden jakeluun, energiatehokkaaseen lämmitykseen ja viilennyksee. Uponorin asiakkaat ovat asunto-, liike- ja julkisessa rakentamisessa, teollisuudessa, kunnissa sekä vesi- ja voimalaitoksissa työskenteleviä toimijoita. Uponorin palveluksessa on lähes 4000 ammattilaista 26 maassa Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa.