Etsi

Vaisala Oyj
25.3.2020 klo 18.10

Vaisalan yhtiökokous 2020 siirretään myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan

Vaisala suhtautuu koronavirukseen vakavasti ja yhtiön hallitus on tilanteen viimeaikaisen kehityksen seurauksena päättänyt perua varsinaisen yhtiökokouksen, joka oli tarkoitus pitää 7.4.2020.

Vaisala kutsuu koolle varsinaisen yhtiökokouksen myöhemmin.

Vaisala Oyj

Katriina Vainio, lakiasiainjohtaja

Jakelu
vaisala.fi

Vaisala on maailman johtava ympäristön ja teollisuuden mittausratkaisuihin erikoistunut yritys. Yli 80-vuotiseen kokemukseemme pohjaten tarjoamme asiakkaillemme luotettavia mittaratkaisuja ja palveluja paremman päätöksenteon, turvallisuuden ja tehokkuuden tueksi. Vaisalan pääkonttori sijaitsee Suomessa, ja yhtiön palveluksessa on noin 1 850 ammattilaista eri puolilla maailmaa. Yhtiön A-sarjan osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki arvopaperipörssissä. vaisala.fi  twitter.com/VaisalaSuomi

Vaisala on vakaa high-end -mittausratkaisujen tuottaja. Vaisalla on kattava valikoima havainto- ja mittaustuotteita ja palveluja meteorologian, valittujen säästä riippuvaisten toimialojen sekä teollisuuden mittaustarpeisiin. Liiketoiminta on jaettu kahteen liiketoiminta-alueseen: Weather and Environment, jonka asiakkaina on pääasiassa julkisen sektorin toimijoita, sekä Industrial Measurements, jonka asiakkaita ovat teollisuusyhtiöt. Vaisalan pitkään jatkuneen vakaan kasvun takana on vahva T&K-osaaminen ja korkean lisäarvon tuotteet.