Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Valoe Oyj                Pörssitiedote 20.10.2022 klo 10.35

ISC Bioheat Oy toimitusjohtajanaan Matts Kempe on tehnyt Valoen kanssa myynti- ja markkinointiyhteistyötä vuodesta 2019 alkaen.

Valoe on 30.12.2021 sopinut ISC Bioheat Oy:n kanssa erillispalkkioista korvauksena ISC Bioheat Oy:n Valoelle osapuolten välisen konsultointisopimuksen mukaisista palveluista vuosina 2021 ja 2022. Valoe maksaa ISC Bioheatille vuoden 2022 ensimmäiseltä vuosipuoliskolta yhteensä 8.621,25 euron palkkion, jonka maksamiseksi yhtiö on antanut ISC Bioheatille velkakirjan (”Velkakirja”).

Valoen hallitus on päättänyt vaihtaa Velkakirjan Valoen osakkeiksi ja siirtää ISC Bioheatille yhteensä 142.024 yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta. Vaihdettaessa Velkakirja osakkeiksi on yhden (1) osakkeen merkintähinta 0,0607 euroa, joka vastaa Valoen osakkeen kaupankäyntivolyymilla painotettua kolmen (3) kuukauden keskiarvohintaa 24.8.2022 päättyneeltä kolmekuukautisjaksolta.

Edellä mainitun osakesiirron jälkeen Yhtiöllä on yhteensä 35.373.175 Yhtiön omaa osaketta.

Mikkelissä 20. päivänä lokakuuta 2022

Valoe Oyj

HALLITUS

Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj
p. 0405216082
email: [email protected]

Jakelu:
www.valoe.com

Valoen toimiala muodostuu uusiutuvaan energiaan, erityisesti aurinkosähköön, liittyvistä sovellutuksista. Valoe myy sen omaan teknologiaan pohjautuvaa automaattista aurinkosähkömodulien valmistustekniikkaa, modulien valmistuslinjoja, moduleita sekä modulien avainkomponentteja. Valoen pääkonttori on Mikkelissä.

Valoe Oyj on vuonna 1948 perustettu suomalainen teknologiayritys, joka on erikoistunut aurinkosähköteknologiaan. Yhtiö liiketoiminnan tärkein oivallus on keskittyminen aurinkopaneelin taustajohdinteknologiaan ja sen kehittämiseen. Yhtiön pääkonttori on Mikkelissä, jossa Valoella on myös tehdas ja aurinkovoimalaitos.