Valoe Oyj                Pörssitiedote 19.8.2021 klo 9.55

Valoe Oyj tiedotti 12.8.2021, että se maksaa Valoen ja RiverFort Global Opportunities Pcc Limitedin (“RiverFort”) välisen rahoitusjärjestelyn ensimmäisen lainaerän järjestelypalkkion, 180.000 euroa, osakkeina ja siirtää RiverFortille yhteensä 2.011.363 yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta. Valoe on siirtänyt edellä mainitut 2.011.363 osaketta RiverFortille 18.8.2021.

Mikkelissä 19. päivänä elokuuta 2021

Valoe Oyj

HALLITUS

Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj
p. 0405216082
email: [email protected]

Jakelu:
www.valoe.com

Valoen toimiala muodostuu uusiutuvaan energiaan, erityisesti aurinkosähköön, liittyvistä sovellutuksista. Valoe myy sen omaan teknologiaan pohjautuvaa automaattista aurinkosähkömodulien valmistustekniikkaa, modulien valmistuslinjoja, moduleita sekä modulien avainkomponentteja. Valoen pääkonttori on Mikkelissä.

Valoe Oyj on vuonna 1948 perustettu suomalainen teknologiayritys, joka on erikoistunut aurinkosähköteknologiaan. Yhtiö liiketoiminnan tärkein oivallus on keskittyminen aurinkopaneelin taustajohdinteknologiaan ja sen kehittämiseen. Yhtiön pääkonttori on Mikkelissä, jossa Valoella on myös tehdas ja aurinkovoimalaitos.