Valoe Oyj                Pörssitiedote 20.8.2021 klo 15.00

Valoe Oyj (”Yhtiö”) tiedotti 12.8.2021 vaihtovelkakirjalainan 1/2020 lainaosuuksien osittaisesta vaihtamisesta Yhtiön osakkeisiin ja että Yhtiö tulee siirtämään vaihtovelkakirjan haltijalle, Global BOD Group SIA:lle yhteensä 4.521.524 Yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta. Lisäksi Yhtiö tiedotti, että se vaihtaa ISC Bioheat Oy:lle annetun velkakirjan Valoen osakkeiksi ja tulee siirtämään ISC Bioheatille yhteensä 555.556 Yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta. Edellä mainitut osakesiirrot Global BOD Group SIA:lle ja ISC Bioheat Oy:lle ovat toteutuneet 20.8.2021.

Mikkelissä 20. päivänä elokuuta 2021

Valoe Oyj

HALLITUS

Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj
p. 0405216082
email: [email protected]

Jakelu:
www.valoe.com

Valoen toimiala muodostuu uusiutuvaan energiaan, erityisesti aurinkosähköön, liittyvistä sovellutuksista. Valoe myy sen omaan teknologiaan pohjautuvaa automaattista aurinkosähkömodulien valmistustekniikkaa, modulien valmistuslinjoja, moduleita sekä modulien avainkomponentteja. Valoen pääkonttori on Mikkelissä.

Valoe Oyj on vuonna 1948 perustettu suomalainen teknologiayritys, joka on erikoistunut aurinkosähköteknologiaan. Yhtiö liiketoiminnan tärkein oivallus on keskittyminen aurinkopaneelin taustajohdinteknologiaan ja sen kehittämiseen. Yhtiön pääkonttori on Mikkelissä, jossa Valoella on myös tehdas ja aurinkovoimalaitos.