Etsi

Valoe Oyj                                      Pörssitiedote 8.11.2019 klo 15.00

Valoe Oyj:n ("Yhtiö") hallitus on 20.12.2018 julkistetun Yhtiön ja Winancen välisen rahoitusjärjestelyn ehtojen mukaisesti päättänyt hyväksyä Winacen pyynnön vaihtaa 60.000 euron vaihtovelkakirjalainaosuus Yhtiön osakkeiksi merkintähinnalla 0,08 euroa per osake. Vaihto toteutetaan siirtämällä Winancelle yhteensä 750.000 kappaletta Yhtiön hallussa olevia omia osakkeita. Siirron jälkeen Yhtiön hallussa on yhteensä 1.596.088 kappaletta Yhtiön omia osakkeita.

Mikkelissä 8. päivänä marraskuuta 2019

Valoe Oyj

HALLITUS

Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj
p. 0405216082
email: [email protected]

Jakelu:
www.valoe.com

Valoen toimiala muodostuu uusiutuvaan energiaan, erityisesti aurinkosähköön, liittyvistä sovellutuksista. Valoe myy sen omaan teknologiaan pohjautuvaa automaattista aurinkosähkömodulien valmistustekniikkaa, modulien valmistuslinjoja, moduleita sekä modulien avainkomponentteja. Valoen pääkonttori on Mikkelissä.

Valoe on innovatiivinen teknologiayhtiö, joka on erikoistunut uusiutuvan energian tehokkaan käyttöönoton kehittämiseen nykyisiä ja tulevaisuuden tarpeita varten. Yhtiö toimii sekä Suomessa että globaaleilla markkinoilla. Valoe valmistaa uuden sukupolven korkealaatuisia, tehokkaita ja paremmin sähköä tuottavia aurinkopaneeleja Suomessa. Yhtiö uutta aurinkosähköteknologiaa, automatisoituja paneelitehtaita ja tuotantolinjoja ulkomaille, erityisesti kehittyviin maihin.