Valoe Oyj                Pörssitiedote 8.6.2021 klo 18.15

Valoe Oyj (”Valoe” tai "Yhtiö") on 22.4.2020 julkistetun Yhtiön ja Winance Investmentin (”Winance”) välisen rahoitusjärjestelyn (”Rahoitusjärjestely”) ehtojen mukaisesti nostanut Rahoitusjärjestelyn mukaisesta viidennästä lainaerästä 250.000 euroa sekä antanut Winancelle siihen liittyen yhteensä 250 vaihtovelkakirjaa ja 416,667 warranttia.

Mikkelissä 8. päivänä kesäkuuta 2021

Valoe Oyj

HALLITUS

Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj
p. 0405216082
email: [email protected]

Jakelu:
www.valoe.com

Valoen toimiala muodostuu uusiutuvaan energiaan, erityisesti aurinkosähköön, liittyvistä sovellutuksista. Valoe myy sen omaan teknologiaan pohjautuvaa automaattista aurinkosähkömodulien valmistustekniikkaa, modulien valmistuslinjoja, moduleita sekä modulien avainkomponentteja. Valoen pääkonttori on Mikkelissä.

Valoe Oyj on vuonna 1948 perustettu suomalainen teknologiayritys, joka on erikoistunut aurinkosähköteknologiaan. Yhtiö liiketoiminnan tärkein oivallus on keskittyminen aurinkopaneelin taustajohdinteknologiaan ja sen kehittämiseen. Yhtiön pääkonttori on Mikkelissä, jossa Valoella on myös tehdas ja aurinkovoimalaitos.