Etsi

Verkkokauppa.com Oyj YHTIÖTIEDOTE 30.10.2019 klo 9.45

Verkkokauppa.com Oyj:n hallussa olevien omien osakkeiden luovutus hallituksen palkkioiden maksamiseksi

Verkkokauppa.com Oyj on 28.3.2019 pidetyn varsinaisen yhtiökokouksen päätöksen perusteella tänään luovuttanut hallituksen puheenjohtajalle ja jäsenille yhteensä 9 632 Yhtiön hallussa ollutta omaa osaketta osana hallituksen vuosipalkkioita.

Verkkokauppa.com Oyj:n varsinainen yhtiökokous 28.3.2019 päätti, että hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten vuosipalkkiosta 50 prosenttia maksetaan markkinoilta hankittavina Verkkokauppa.com Oyj:n osakkeina tai vaihtoehtoisesti käyttämällä Yhtiön hallussa olevia omia osakkeita.

Osakkeiden luovutuksen jälkeen Verkkokauppa.com Oyj:llä on hallussaan 81 296 omaa osaketta. Varsinaisen yhtiökokouksen päätöksistä on kerrottu aikaisemmin yhtiötiedotteella 28.3.2019.

Panu Porkka

Mikko Forsell
Talousjohtaja

Hyväksytty neuvonantaja
Nordea Bank Oyj

Jakelu:

www.verkkokauppa.com

Verkkokauppa.com on vuonna 1992 perustettu pääasiassa kuluttajamarkkinoilla toimiva verkko- ja vähittäiskauppayhtiö. Yhtiön  tuotevalikoima keskittyy tällä hetkellä pitkälti kodintekniikkaan, mutta yhtiö on laajentanut sitä viime vuosina aktiivisesti myös kodintekniikan ulkopuolelle.Verkkokauppa.com tarjoaa tällä hetkellä 27 päätuotealuetta, joiden alta löytyy yli 50000 nimikkeen tuotevalikoima, jota yhtiö myy kuluttajille oman verkkokauppansa ja vähittäismyymälöidensä kautta.