Viking Line Abp  TULOSJULKISTAMISAJANKOHDAT   28.12.2020, klo 10.30

Viking Line Abp:n taloudelliset tiedotteet vuonna 2021

Viking Line Abp julkaisee vuoden 2020 tilinpäätöstiedotteen torstaina 18. helmikuuta 2021.

Viking Line ei julkaise vuosikertomusta vuodelta 2020 Covid-19 pandemian takia. Tilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti vuodelta 2020 julkaistaan yhtiön kotisivulla www.vikingline.com viikolla 13.

Viking Linen varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 27. toukokuuta 2021. Erillinen yhtiökokouskutsu julkaistaan. Tiedote yhtiökokouksen päätöksistä julkistetaan yhtiökokouksen päätyttyä.
Vuoden 2021 taloudelliset tiedotteet julkaistaan seuraavasti:

- Toimintakatsaus ajalta tammi-maaliskuu: 30. huhtikuuta 2021

- Puolivuotiskatsaus ajalta tammi-kesäkuu: 26. elokuuta 2021

- Toimintakatsaus ajalta tammi-syyskuu: 29. lokakuuta 2021

Tilinpäätöstiedote, puolivuotiskatsaus ja toimintakatsaukset julkaistaan arviolta klo 9.00 kyseisinä päivinä ruotsiksi, suomeksi ja englanniksi.

VIKING LINE ABP

Jan Hanses
Toimitusjohtaja

Viking Line on vuonna 1959 perustettu varustamokonserni, joka liikennöi Itämerellä. Yhtiö harjoittaa laivaliikennettä aluksillaan Amorella, Gabriella, Mariella, Rosella, Viking Cinderella, Viking Grace ja Viking XPRS. Yhtiön alukset liikennöivät Ahvenanmaalta, Tukholmasta, Kapellskäristä, Turusta, Tallinnasta ja Helsingistä. Konsernin pääkonttori sijaitsee Maarianhaminassa.