Etsi

Vincit Oyj

Lehdistötiedote 24.10.2019 kello 9:45

Vincit California kahmaisi kaksi Timmy Award -palkintoa USA:ssa

Vincit California on palkittu parhaasta työkulttuurista Orange Countyn arvostetussa Timmy Awards 2019 -kilpailussa. Vincitin Head of Development Mikko Salokangas palkittiin lisäksi parhaan tekkipomon kunniamaininnalla. Paikallisen Tech in Motion -yhteisön järjestämä kilpailu palkitsee Yhdysvalloissa ansioituneita teknologia-alan yrityksiä vuosittain järjestettävässä gaalassa. Voittajayritykset valitaan nimetyn asiantuntijapaneelin ja paikallisen yhteisön äänestyksellä.

“On käsittämättömän hieno kunnia, että kulttuurimme saa tunnustusta Tech in Motionilta”, sanoo Vincit Californian toimitusjohtaja Ville Houttu ja jatkaa: “Vincitissä tehdään valtavasti työtä, että työpaikkamme olisi mieluisa meille kaikille. Mutta yksikään firma ei luo kulttuuria, vaan niissä työskentelevät ihmiset. Siksi tämä tunnustus kuuluu kaikille vincitläisille.”

Vincit Oyj:n toimitusjohtaja Mikko Kuitunen: “Villen ja hänen tiiminsä menestys on huikea osoitus Vincitin onnistumisesta työnantajana. Sen ohella voimme olla ihan helvetin ylpeitä edelläkävijän asemastamme yleisestikin. Teknologia- ja ohjelmistoalalla juuri Kaliforniassa on todennäköisesti maailman kovin kilpailu niin huippuosaajista kuin asiakkaista – ja me olemme onnistuneet sekä kasvamaan että pitämään molemmat erittäin tyytyväisenä.”

Vincit California Ltd, toimitusjohtaja Ville Houttu, puhelin: +1 415 960 5673
Vincit Oyj, toimitusjohtaja Mikko Kuitunen, puhelin: +358 40 589 8316

Vincit Oyj lyhyesti:

Vincit on huippuasiantuntijaorganisaatio, joka luo hyvää huomenta tarjoamalla asiakkailleen Suomen maailman selväjärkisintä digitalisaatiota tyytyväisyystakuulla. Vincit Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus VINCIT. www.vincit.fi

Vincit tuottaa IT-palveluita yritysasiakkaille ja julkisen sektorin toimijoille. Yhtiön keihäänkärkenä on ohjelmistokehitys. Yhtiön asiakkaat ovat pääasiassa suuria ja keskisuuria yrityksiä sekä julkisen sektorin toimijoita. Vincitillä on yli 200 asiakasta useilla eri toimialoilla. Vuonna 2018 yhtiön liikevaihto oli 43,5 MEUR. Yhtiöllä on toimipisteet Suomessa Tampereella, Turussa, Oulussa ja Helsingissä sekä Yhdysvalloissa päätoimipiste Irvinessä.