Vincit Oyj

Lehdistötiedote 15.4.2019 kello 9.30

Vincit lanseeraa uusia palveluita

Vincit laajentaa strategiansa mukaisesti palveluvalikoimaansa. Uusi liiketoiminta-alue keskittyy liiketoimintalähtöisiin integraatiopalveluihin, pilvi- ja hybridiajoalustoihin sekä asiakaskohtaisten ohjelmistojen elinkaaripalveluihin.

Toimitusjohtaja Mikko Kuitunen on innoissaan lisäyksestä palveluvalikoimaan: “Pitkän ohjelmistoprojektikokemuksen myötä olemme tunnistaneet seuraavat kolme isoa kysymystä, jotka toistuvat asiakkaidemme digitalisaatiohankkeissa. Miten uudet kehityshankkeet saadaan keskustelemaan perinteisten taustajärjestelmien kanssa? Mikä on oikea ajoalusta uusille sovelluksille? Kuinka varmistetaan, että ohjelmistoinvestointi tuottaa varsinaisen projektivaiheen jälkeen arvoa asiakasyritykselle ja pysyy ajanmukaisena nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä?”

Liiketoiminnasta vastaava johtaja Sami Vaskuri: “Näihin tunnistettuihin asiakkaiden haasteisiin Vincit vastaa lanseeraamalla uuden, moderneihin integraatiotarpeisiin, pilvialustoihin ja sovelluksen elinkaaripalveluihin keskittyvän yksikön. Yksikkö tarjoaa esimerkiksi konsultointipalvelua, modernisointiprojekteja sekä valvonta- ja hallintapalveluita.”

Olemassaolevista asiakkuuksista Vincit tuottaa näihin aihealueisiin liittyviä palveluita jo mm. Hesburgerille, Oralille ja Fonectalle.

Vincit Oyj, liiketoimintajohtaja Sami Vaskuri, 040 833 0102
Vincit Oyj, toimitusjohtaja Mikko Kuitunen, 040 589 8316

Vincit Oyj lyhyesti:
Vincit on huippuasiantuntijaorganisaatio, joka luo hyvää huomenta tarjoamalla asiakkailleen Suomen selväjärkisintä ATK:ta tyytyväisyystakuulla. Vincit Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus VINCIT. www.vincit.fi

Vincit tuottaa IT-palveluita yritysasiakkaille ja julkisen sektorin toimijoille. Yhtiön keihäänkärkenä on ohjelmistokehitys. Yhtiön asiakkaat ovat pääasiassa suuria ja keskisuuria yrityksiä sekä julkisen sektorin toimijoita. Vincitillä on yli 200 asiakasta useilla eri toimialoilla. Vuonna 2017 yhtiön liikevaihto oli 41 MEUR. Yhtiöllä on toimipisteet Suomessa Tampereella, Turussa ja Helsingissä sekä toimipiste Palo Altossa Yhdysvalloissa.