Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Vincit Oyj

Yhtiötiedote 28.11.2022 kello 17:00

Vincit Oyj:n hallussa olevien omien osakkeiden luovutus hallituksen palkkioiden maksamiseksi

Vincit Oyj on tänään luovuttanut 21.4.2022 pidetyn ylimääräisen yhtiökokouksen tekemän päätöksen mukaisesti yhteensä 1 519 yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta Vincit Oyj:n hallituksen jäsenelle osana hallituksen vuosipalkkiota.

Vincit Oyj:n varsinainen yhtiökokous 23.3.2022 päätti, että hallituksen vuosipalkkioista 50 prosenttia maksetaan yhtiön hallussa olevina, tai mikäli tämä ei ole mahdollista, markkinoilta hankittavilla Vincit Oyj:n osakkeina ja 50 prosenttia maksetaan rahana.

Osakkeiden luovutuksen jälkeen Vincit Oyj:llä on hallussaan 421 885 omaa osaketta.

Vincit Oyj, toimitusjohtaja Julius Manni, puhelin: 050 424 3932

Hyväksytty neuvonantaja: Aktia Alexander Corporate Finance Oy, puhelin: 050 520 4098

Vincit Oyj lyhyesti:

Vincit on huippuasiantuntijaorganisaatio, joka tarjoaa asiakkailleen aina toimivinta digitaalisuutta ymmärrettävässä paketissa, jotta huominen ei pelota. Vincit Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus VINCIT. www.vincit.com

Vincit on vuonna 2007 perustettu yhtiö, joka tuottaa ohjelmistokehitykseen ja -ylläpitoon liittyviä IT-palveluita yritysasiakkaille ja julkisen sektorin toimijoille. Lisäksi yhtiöllä on kaksi SaaS-tuoteliiketoimintaa. Yhtiön päämarkkina on Suomessa ja yhtiö on myös avannut toimipisteitä Yhdysvaltoihin.