Hei anonyymi!

Luomalla maksuttoman Inderes-tilin, pääset käsiksi Inderesin analyysiin, voit tilata suositun aamukatsauksen ja seurata sinua kiinnostavia yhtiöitä sekä keskusteluita.

Luo tili

Onko sinulla jo Inderes-tili?

Vincit Oyj

Yhtiötiedote 24.11.2022 kello 9:00

Vincit Oyj:n taloudellisten katsausten aikataulu ja yhtiökokous vuonna 2023

Vincit Oyj julkaisee tilikauden 1.1.-31.12.2022 tilinpäätöstiedotteen tiistaina 28.2.2023.

Liiketoimintakatsaus tammi - maaliskuu julkaistaan torstaina 27.4.2023.

Puolivuosikatsaus tammi - kesäkuu julkaistaan torstaina 27.7.2023.

Liiketoimintakatsaus tammi - syyskuu julkaistaan torstaina 26.10.2023.

Tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2022 julkaistaan viikolla 10/2023 yhtiötiedotteella sekä sähköisessä muodossa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa investors.vincit.com.

Varsinainen yhtiökokous suunnitellaan pidettävän 26.4.2023. Yhtiön hallitus esittää erillisen yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Vincit Oyj, toimitusjohtaja Julius Manni, puhelin: 050 424 3932

Hyväksytty neuvonantaja: Aktia Alexander Corporate Finance Oy, puhelin: 050 520 4098

Vincit Oyj lyhyesti:

Vincit on huippuasiantuntijaorganisaatio, joka tarjoaa asiakkailleen aina toimivinta digitaalisuutta ymmärrettävässä paketissa, jotta huominen ei pelota. Vincit Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus VINCIT. www.vincit.com

Vincit on vuonna 2007 perustettu yhtiö, joka tuottaa ohjelmistokehitykseen ja -ylläpitoon liittyviä IT-palveluita yritysasiakkaille ja julkisen sektorin toimijoille. Lisäksi yhtiöllä on kaksi SaaS-tuoteliiketoimintaa. Yhtiön päämarkkina on Suomessa ja yhtiö on myös avannut toimipisteitä Yhdysvaltoihin.