Etsi

PÖRSSITIEDOTE       9.5.2019 klo 14.00

Wulff-Yhtiöt Oyj:n hallituksen jäsen Kristina Vienola on ilmoittanut liiketoimesta Wulff-Yhtiöt Oyj:n rahoitusvälineellä markkinoiden väärinkäyttöasetuksen (MAR) mukaisesti. Tarkemmat tiedot liiketoimesta ovat alla olevassa taulukossa.

Nimi: Kristina Vienola
Asema: Hallituksen jäsen
Liikkeeseenlaskija: Wulff-Yhtiöt Oyj
Liikkeeseenlaskijan 74370016PW2V4W02LX91
LEI-tunnus:
Ilmoituksen luonne: Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero: 74370016PW2V4W02LX91_20190509124209_3
Liiketoimen 8.5.2019
päivämäärä:
Kauppapaikka: Nasdaq Helsinki Oy (XHEL)
Liiketoimen luonne: Hankinta
Instrumentti: Wulff-Yhtiöt Oyj osake (WUF1V, ISIN: FI0009008452)

Liiketoimen yksityiskohtaiset tiedot

Volyymi Yksikköhinta (EUR)
4985 1,65

Liiketoimen yhdistetyt tiedot

Volyymi Keskihinta (EUR)
4985 1,65

konsernijohtaja Heikki Vienola
p. 0300 870 414 tai p. 050 65 110
sähköposti: [email protected]

NASDAQ OMX Helsinki Oy

www.wulffyhtiot.fi

Parempi maailma - työpaikka kerrallaan. Wulffin tavoitteena on täydellinen työpäivä! Mahdollistamme paremmat työympäristöt ja teemme työpaikan sinne, missä se ikinä tänä päivänä onkin. Viihtyisämpi, terveempi, turvallisempi, miellyttävämpi, tehokkaampi, toiminnallisempi, monipuolisempi? Miten sinä haluat parantaa työpäivää ja -ympäristöä? Wulffilta löydät ratkaisun. Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, ilmanpuhdistusta sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia Wulffilta myös kansainvälisiä messupalveluja. Uutta: Canon Business Center tulostus- ja suurkuvatulostus, tiedonhallinta- sekä ICT-ulkoistusratkaisut yritysasiakkaille pääkaupunkiseudulla. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa wulff.fi (http://www.wulff.fi/).

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset ja yrittäjät toimivat. Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Asiakkaita palvelee henkilökohtaisesti noin 200 B2B-myynnin ammattilaista. Asiakkaita palvellaan henkilökohtaisesti myös Wulffin myymälöissä Helsingissä, Turussa ja Lahdessa.