JOHTOHENKILÖIDEN LIIKETOIMET  3.5.2022 KLO 9.30

Wulff-Yhtiöt Oyj:n johtotehtävissä toimivan henkilön, Toimitusjohtaja Elina Pienimäki, lähipiiriyhteisö Greater Fool Oy on ilmoittanut liiketoimesta Wulff-Yhtiöt Oyj:n rahoitusvälineellä markkinoiden väärinkäyttöasetuksen (MAR) mukaisesti. Tarkemmat tiedot liiketoimesta ovat alla olevassa taulukossa.

Nimi: Greater Fool Oy
Asema: johtotehtävissä toimivan henkilön lähipiiriyhteisö
Liikkeeseenlaskija: Wulff-Yhtiöt Oyj
Liikkeeseenlaskijan 74370016PW2V4W02LX91
LEI-tunnus:
Ilmoituksen luonne: Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero: 13809/5/4
Liiketoimen 29.4.2022
päivämäärä:
Kauppapaikka: Nasdaq Helsinki Oy (XHEL)
Liiketoimen luonne: Hankinta
Instrumentti: Wulff-Yhtiöt Oyj osake (WUF1V, ISIN: FI0009008452)

Liiketoimen yksityiskohtaiset tiedot

Volyymi                                                                                 Yksikköhinta (EUR)

641 4,55
120 4,54
428 4,55
1 4,55
55 4,56
372 4,60
350 4,59

Liiketoimen yhdistetyt tiedot

Volyymi Keskihinta (EUR)
1 967 4,57

Toimitusjohtaja Elina Pienimäki
sähköposti: [email protected]

NASDAQ OMX Helsinki Oy
wulff.fi (http://www.wulff.fi)

Parempi maailma - työpaikka kerrallaan. Mahdollistamme paremmat ja kestävämmät työympäristöt ja täydellisen työpäivän. Teemme työpaikan - sinne, missä työtäsi tänään teet. Meiltä löydät mm. hygienia-, suojaus- ja turvallisuustuotteita, ilmanpuhdistusta, työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Valikoimassamme on myös laadukkaita Canonin tulostus- ja dokumentinhallintapalveluita sekä uusimpana alueena taloushallintopalveluja. Asiakkaamme hankkivat meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja ja ratkaisuja etäkohtaamisiin. Selkeänä kotimaisena markkinajohtajana kehitämme valikoimaamme jatkuvasti ja tarjoamme Taloustutkimuksen mukaan alan parasta asiakaspalvelua (jaettu ykkössija, TEP 2021). Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Lue lisää wulff.fi (http://file:///172.17.10.12/Volumes/Novel/Porssitiedotteet/2021/2021-10-26%20Johdon%20liiketoimet%20Kari%20Juutilainen/wulff.fi).

Wulff-Yhtiöt on jo vuonna 1890 perustettu suomalainen työpaikkatuotteiden ja -palveluiden tarjoaja, joka toimii verkkokaupan, myymälöiden ja henkilökohtaisen palvelun kautta. Yrityksen tarjontaan kuuluu muun muassa työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua sekä työmaatuotteita. Yrityksen myynti suuntautuu pääosin erikokoisille yrityksille ja yhtiön tarkoituksena on tarjota asiakkaillensa kaikki tarpeellinen työpaikalle riippumatta siitä, missä toimipaikka sijaitsee.