Etsi

PÖRSSITIEDOTE 18.10.2019 KLO 9.00

Wulff-konserni päivittää ja julkistaa yhtiön keskipitkän aikavälin taloudelliset tavoitteet.
Työpaikkatuotteiden ja -palveluiden markkina uudistuu voimakkaasti, ja perinteisten toimistotarvikkeiden kysynnän ei odoteta kasvavan. Uudistuva Wulff panostaa erityisesti uusiin tuoteryhmiin ja palveluihin sekä alan parhaaseen asiakas- ja henkilöstökokemukseen. Kasvun tukemiseksi yhtiö on valmis toteuttamaan harkittuja yritysostoja.

Wulff-Yhtiöt Oyj:n hallitus on hyväksynyt keskipitkän aikavälin taloudellisiksi tavoitteiksi
  • Liikevaihto: keskimäärin 5-10 prosentin vuotuinen kasvu
  • Liikevoitto: kasvava vertailukelpoinen liikevoitto-%
  • Osinko: kasvava osinko/osake

Kasvun tukemiseksi konsernin tavoitteena on toteuttaa investoinnit, velan takaisinmaksu ja voitonjako sekä yhtiön että sijoittajan näkökulmasta mahdollisimman kannattavasti. Wulff-Yhtiöt Oyj pitää ennallaan osavuosikatsauksessa 1.8.2019 julkistamansa ennusteen: "Wulff arvioi vuoden 2019 vertailukelpoisen liikevoiton kasvavan vuodesta 2018".

Toimitusjohtaja Elina Pienimäki:
"Uudistuva toimintaympäristö tarjoaa meille runsaasti mahdollisuuksia. Tämä tarkoittaa strategista tuotevalikoiman kehittämistä sekä uusien palveluliiketoimintojen lanseeraamista."

Espoossa 18.10.2019

WULFF-YHTIÖT OYJ
HALLITUS

Elina Pienimäki

JAKELU:
NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.wulffyhtiot.fi

Parempi maailma - työpaikka kerrallaan. Wulffin tavoitteena on täydellinen työpäivä! Mahdollistamme paremmat työympäristöt ja teemme työpaikan - sinne, missä se ikinä tänä päivänä onkin. Viihtyisämpi, terveempi, turvallisempi, miellyttävämpi, tehokkaampi, toiminnallisempi, monipuolisempi? Miten sinä haluat parantaa työpäivää ja -ympäristöä? Wulffilta löydät ratkaisun. Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, ilmanpuhdistusta sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa wulff.fi (http://www.wulff.fi/).

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset ja yrittäjät toimivat. Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Asiakkaita palvelee henkilökohtaisesti noin 200 B2B-myynnin ammattilaista. Asiakkaita palvellaan henkilökohtaisesti myös Wulffin myymälöissä Helsingissä, Turussa ja Lahdessa.